Gå til innhold

Nå skulle Frida ha vært 20 år....


♥♥mortil4♥♥

Anbefalte innlegg

For 20 år siden føddes lille Frida, men døde ved fødselen. Hun var alt for liten, til å klare å overleve =(

Rart at det allerede har gått 20 år.Husker det fremdeles som om det var i går, og det gjør fortsatt vondt å tenke på det..

 

Har fått 3 flotte barn etterpå, men Frida er alikevel borte, og vi er et familiemedlem for lite, og kommer alltid til å være det.

 

Skulle ønske vi hadde en grav å gå til,men det fikk vi aldri noe tilbud om, og visste ikke at det var noe alternativ. Hadde vært godt å hatt et sted å sørge ved, og få lagt blomster på...

 

Har aldri fått snakket med noen om dette, så jeg ville bare fortelle det til dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...huff...ja det må være vondt for deg masy...men,godt at du har 3 flotte barn & kose deg med.

Jeg husker deg fra barnimagen :)...da vi har mars-bebiser begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer =) Minstetulla er født 03.03.08, så du fikk ei knapp uke etter meg da :)

 

Og ja, jeg er heldig som har fått 3 barn - absolutt. Føler meg rik på unger ;o) Har 1 fosterbarn utenom, og en gutt som er her i besøkshjem :))

 

..men det vil alltid mangle en liten engel alikevel..

 

Takk for svar på innlegget mitt Amy Lee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok alltid gjøre vondt.

Kan jeg få spørre hva som skjedde?

 

Jeg mistet nesten min lille,og det var helt grusomt.

Kan vel ikke forestille meg hvordan det er å miste,men føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fødselen startet med en blødning, og i ettertid, har jeg fått vite, at det var en infeksjon i fosterhinnen.

 

Godt det gikk bra med din lille =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...