Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hvem vet: -hvilke regninger som skal betales -hva som står på middagslisten -hvor mye dopapir man har igjen -hva ungene skal ha på seg -hva sydenturen kommer til å koste -hvor mye penger man har til overs neste måned osv... Her må jeg virkelig si at det er jeg som har oversikten. Han er flink til å gjøre ting når jeg ber ham om det, men husholdningslogistikken har han ikke peiling på!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Det er meg ja. Blir irritert når han skal stå opp med småen, og må vekke meg for spørre hva han skal ha til frokost. Har gitt ham frie tøyler, men han er likevel redd for å gjøre noe feil.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Det er jeg her også, men det praktiske klarer han helt fint uten meg. Han både steller, finner tøy og lager mat til ungene uten min innblanding ;-) Men hva de skal ha med i barnehagen, om eldste har gjort lekser og om regningene er betalt er det jeg som har kontroll på...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Han betaler regninger, men bortsett fra det er det nok jeg som er logistikkansvarlig her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 det er nok meg, siden mannen ikke bryr seg om noe som helst av slike ting.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 1 jeg 2 vi bytter på og "bestemme" hva vi skal ha til middag 3 jeg 4 i hvoedsak jeg 5 ingen sydentur på oss 6 jeg
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 -begge -jeg -jeg -han må alltid spørre når det er han som skal kle på om hvor ditt og datt er -han -jeg Noen ting har vi kvinner bare mer peiling på. sånn er det bare. syns nesten det er litt søtt jeg da. hehe. er jo mye han ordner med som ikke jeg har peiling på!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Stort sett jeg som vet: -hvilke regninger som skal betales - meg -hva som står på middagslisten - meg -hvor mye dopapir man har igjen - begge -hva ungene skal ha på seg - meg -hva sydenturen kommer til å koste - meg -hvor mye penger man har til overs neste måned - meg osv. hehe, stort sett meg:) Men han er veldig flink til å være med å få gjort ting da...
blirjegsnartmamma Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 jeg! han er kjempeflink til å hjelpe til med helgevasken, men det er jeg som har oversikt, og tilgang til, regningskontoen og dermed betaler alle regninger. Vi handler begge to, men når han handler blir det alltid en hel masse ekstra unødig.. Så hans lønning går fortere enn min. Ellers samarbeider vi veldig bra må jeg si!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Jeg og vi kan plusse på en haug til! Renhold Vedlikehold Innkjøp av alle slag (klær osv til ungene osv) Gaver Holde orden i klær/sko osv Og sikker MASSE mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå