Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere heldige jenter! Jeg satte inn to fine fryseegg på onsdag. Går rundt og tenker så positivt jeg bare kan. :) Dagene sniler seg av gårde. Må bare spørre dere, har dere hatt noen symptomer frem til test? Og kjente dere noe som kunne ha vært festesmerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde noen smerter fra dag 1 til 6 i magen, vet det er flere som har hatt det.

Men ikke noe som kan ha tydet på feste smerter. symptomer var det lite av, men litt kvalme og trøtt het har jeg hatt. Er i dag på rugedag 12.

testet positiv i går, ( og på ruge dag 6 ) hihi. . .

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt. Først i dag (5+0)har jeg kjent noe som kan være et symptom, nemlig at jeg blir litt småkvalmen når jeg er sulten. Ellers føler jeg meg akkurat som vanlig.

Lykke til! Husk å sørge for å være god og varm på føttene, magen og rompa. :-)

Skrevet

Hadde ingen symtomer jeg heller. Var sikker på at det skulle være negativt, men jaggu va de positivt. Er nå bare 4+4, eneste jeg kjenner er tyngde i brystene. Det begynte i går...

Skrevet

Hei..

Merket ikke så mye eg heller, men gikk rundt å følte meg "rar" i kroppen, var kvalm og hadde litt ømme pupper, men det kunne like godt være crinonen :)

Lykke til med rugingen :)

Skrevet

Så godt å høre fra dere! Kjenner absolutt ingenting, bortsett fra kanskje litt stølhet i ryggen. Men nå ga dere meg håp om at testen fortsatt kan vise positivt neste onsdag! Gratulerer så mye med graviditetene alle sammen!

Klem fra en som syns rugeperioden er som en evig berg-og-dalbane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...