Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Er dette noe alle skal gjennom? Eller er det en spesiell grunn til at noen får det? Synes det virker som om så mange skal ha det... Hvordan gjør de det? Ultralyd? Og i tilfelle når gjøres det?
Cassandra80 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Vekstestimering er ikke noe alle skal igjennom. Jeg vet ikke alle grunnene jeg, men jeg skal. Sist vokste magen min så fort på slutten at de vill ha en slik vekstestimering med tanke på stort barn. Det viste stort barn, og førte til igangsettelse som endte uten resultater, men med planlagt keisersnitt. Denne gangen skal jeg også på vekstestimering fordi jeg fikk så stort barn sist (4810 gr). Jeg skal på tirsdag og da er jeg 36 uker. De gjør det med ultralyd.
biie Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 hei. ved siste kontroll var magen min en cm mindre enn forrige kontroll, jm sa: om ikke økning til neste gang så må vi vekstestimere, sjekke at alt er slik det skal eller hva. jeg ligger forsatt helt med gjenomsnittet. magen kunne ha sunket ned sa jm, eller at babyen lå i en annen stilling. jeg er 34uker.
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 Ok, takk for svar:)
Jente2011 Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 jeg skal imorgen, pga at sf-målet er så høyt.. jordmor tror ikke det er en stor baby, men at min termin er rettere enn UL-termin, som er tre uker i forskjell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå