**Frøken84** Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hei Hei! Jeg skal feire bursdag til helgen og da tenkte jeg og lage tapas, noen som har forslag på gode oppskrifter (gjerne detaljeret) eller nettsteder?? =0)
dolly29 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 apertiff.no (tror det var der jeg såg noen gode) ellers så vil jeg anbefale dadler som du pakker bacon rundt og inn i ovenen en stund. (høres kanskje ikke så godt ut, men det er det) ellers så kan du ta småpoteter i chillimarinade (olje, chilli og evt. hvitløk) og stek dem i ovnen.Kan lage greske kjøttboller (bruk gresk pulver (til dressing) og bland inn i en karbonadedeig og stek dem.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg lagde tapas på fredag og jeg hadde: Chilli marinerte hvitløksbåter (Kjøpte ferdig i butikken) Grønne oliven(vanlige ,fylt med paprika,og fylt med krem ost) Kylling vinger Lomper fylt med snøfrisk og spekeskinke.(lagde selv) Reker i chilli og hvitløk (lagde selv) Reker med advokado (lagde selv) Mini kjøttboller ( lagde selv) Div dipper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå