Gå til innhold

I natt skal det skje - fullmåne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper det har noe for seg - termin om 5 dager, så det hadde passet perfekt med en fødsel i natt/morgen. Flere som ønsker å føde nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, takk! 14 dager til termin her da...

Skrevet

2 dager over termin og mer enn klar!!! De to andre barna våre er begge født på fullmåne, så jeg er optimist(C:

Skrevet

Termin i morgen, så satser på at ting skjer inatt!:)

Skrevet

Ja gjett!! 5 dager over termin her og er så klar som jeg kan bli, hehe...

Barn nr 2 er en riktig fulllmåne-gutt, født en dag før termin på fullmåne!!

Men så langt har kvelden begynt veldig fredelig...

Skrevet

samma her...ingen tegn på at noe skal skje...:(

Skrevet

Ingen tegn her heller....Vært veldig aktiv i dag for å utnytte tyngdekraften! =0) Lurer på å lage grøt til kveldsmat med masse kanel. Flere tips? ( Ikke sex da det har utgått den siste tiden - må vel innse at mannen min synes det er lite fristende om dagen)

Skrevet

Hehe...ja, jeg synes nesten litt synd på min i det siste. Jeg har truet han med at siden han klarte å få han INN, bør han søren meg klare å hjelpe til med å få han UT også!! Men så langt har ikke det rådet hatt noen virkning heller, så nå tror jeg like gjerne vi kan slappe av på den fronten også...

Kanel har jeg faktisk ikke prøvd. Men er for mett tl å orke å lage grøt, hehe. Jeg får vel stille meg opp i vinduet og rope på måne-mannen!!

Skrevet

Jeg er også kjempeklar for å føde i natt..hehe.. Gått med masse murringer de to siste døgnene, utrolig frustrerende at de ikke bare kan ta seg opp og bli til ordentlige rier...! Termin om 4 dager, men er førstegangs så tør ikke håpe for mye.. :)

Men håpe, håpe.. :)

Skrevet

18 dager til termin, og det hadde passet meg utmerket å føde i natt!!!!

Er helt ubeskrivelig fødeklar!!!!

Skrevet

Har 11 dager att til termin. Men jeg også satser på at månen skal hjelpe meg. Har to gutter fra før som har kommet 5 og 8 dager før termin, så nå krysser jeg fingrene (har også en jente, men hun kom 8 dager på overtid). Jeg har spist yoghurt som jeg strødde endel kanel oppi i dag, og har vasket bilen grundig inni, så skjer ikke det noe nå, så vet ikke jeg. Var til jordmor på onsdag og hun sa han kunne komme når som helst. Lykke til i allfall alle sammen, enten det blir månebarn eller ikke:-)

Skrevet

jeg har startet kvelden med kjempe sterk kylling i grøn curry og kokkos saus fra kinan. også har jeg grått en skvett. jeg vill at babyen skal komme i kvled for i morgen reiser sambo laaangt avgåre. og det tar 7 timer i bil for han for å komme hjem hvis jeg plutselig skulle føde. skal være borte sånn nå i flere månder. men er hjemme i helgene, så jeg er litt overhormonell og redd også trenger man jo sin elskede i disse tunge dagene det er igjen av svangerskapet. så jeg vill ikke at han skal dra ;( *snufs*

derfor må baby ut i natt!! eller baby er svært ønsket i natt..

lykketil til alle dere andre! *føde støv*

Skrevet

Jeg har faktisk begynt å få litt kraftige kynnere i kveld....Tenker jo med en gang at det kanskje kan være noe, men det er det jo sikkert ikke ;) Krysser fingrene for Ophee - hadde jo vært fint å ha med mannen på fødselen.

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen til ul termin og kunne også godt tenke meg å føde i natt, men dessverre har jeg ikke hatt en eneste kynner engang i kveld.... bu-huu....

leste over her at noen planlegger å spise grøt med masse kanel, skal kanel få fortgang på sakene eller?

Skrevet

Mange forskjellige tips: bringebærkapsler, kanel, sex..... Men spørs om det stemmer..... Men blir man desperat nok så prøver man alt he he... =0)

Skrevet

Fikk ikke mye hjelp av fullmånen nei....

Termin mandag 15......

Skrevet

Men det er da ikke for sent - og du har jo termin i morgen... Blir litt spennende å se om noen faktisk føder i natt eller i morgen.

Skrevet

Er det ikke natt til i morgen?

Trodde det jeg...

Står bare fullmåne på den 15. på kalenderen min

Skrevet

Det er ikke vanlig kanel har jeg lest her inne, men kanel fra helsekosten.

Sex funker, stimulere brystvortene også, gjerne etter sex :P

Ellers så tror jeg det som skal skje det skjer.

Sønnen min kom dagen etter fullmåne, men da var jeg 4 dager på overtid. Nå har jeg 10 dager igjen så tviler på jeg kommer igang av meg selv i natt, fullmåne eller ei.

Skrevet

Fullmåne i natt eller i morgen, jeg er uansett helt klar! Termin er den 16....og nå er det på tiiiiide!!

*spre fødestøv i natten* lykke til alle!

Skrevet

Fant på et annet forum at månen er full i morgen kl.11.15 og at vi da kan bli påvirket i natt OG i morgen natt :D

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Vel for snart 2år siden stemte dette på meg...2uker før termin kom prinsessa mi , og da jeg ble innlagt på føden så var det fullmåne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...