Gå til innhold

Lite søvn på nettene.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Vi sliter med våken frøken på nettene nå for tida. Er det noen av dere andre som har det på samme måte? Vi hadde en samme runde før sommerferien da hun fikk en del tenner. Nå er det også noen hjørnetenner på gang. I tillegg har hun jo hatt ørebetennelse og forkjølelse. Hun kan holde det gående med skriking 1-2 timer per natt. Slitsomt når man skal på jobb og nesten ikke orker å stå opp av senga selv. Problemet er at det virker som hun gjør seg litt til også for at vi skal komme inn. Kaster smokken på gulvet osv. Her i vår gav det seg etter en stund. Har gitt smokken ørten ganger per natt. Hun får hostesaft eller nesedråper. Får drikke hvis hun er tørst. Så nå er vi liksom litt i villrede. Skal vi droppe all ekstra service eller skal vi holde på til det gir seg igjen. Vi har nå gått over på annenhver natt for at vi skal hold oss nogenlunde i form. Merker at det tar på humøret og at man blir lite fokusert på jobb og veldig sliten. Noen med gode tips eller finnes det sånn barnevakt som kan leies inn for nattarbeid, he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så slitsomt det må være for dere!

Her så sover heldigvis Camilla hele natten men har også hatt perioder hvor det har vært ille på kveldene.

Vi har funnet ut at minst mulig "service" er det eneste som hjelper.

Vi har også ei gjesteseng stående på rommet hennes slik at vi kan være der for henne uten å yte service, men da er hun iallefall trygg på at vi er der :-) Og vi slipper å ta henne ut av sengen sin...

 

Masse lykke til! Håper at det roer seg ned snart hos dere og at alle 3 sover godt og hele natten snart.

 

Goood klem

Skrevet

Huff, dette hørtes slitsom ut! Men det er klart det blir et litt annet servicenivå når de små er syke.

 

Vet ikke hvor utspekulerte de er allerede, men det tar vel ikke lang tid før de skjønner hva som skal til for at vi kommer inn til dem.

 

Erica er stort sett grei med soving hele natten, men dersom bamsen eller smokken forsvinner tar vi en tur inn og fikser.

 

Skjønner godt at dere blir slitne av sånt. Håper det ordner seg så snart hun er i bedre form og sover litt bedre!

Skrevet

Huff, det må være slitsomt ja. Mia har urolige netter i perioder, jeg er enig i at minst mulig service er tingen, vår lille frøken er ihvertfall meget utspekulert og vet akkurat hva som skal til for å få oss inn. Hun kaster smokken og kaninen på gulvet, og så peker anklagende mens hun hyyyyyyler etter de. Sånn kan det holde på i en time, men det er ikke ofte. Jeg går inn, dytter smokk, går ut. Sier minst mulig, bare legger henne og stryker panna. Hun får ikke drikke, vi tar henne ikke opp, hun får rett og slett lite oppmerksomhet. Fortsetter hun så venter jeg lengre mellom hver gang, hun tåler å skrike litt når jeg vet hva hun holder på med. Det er ingenting galt, hun har bare et temperament som ikke ligner grisen. Til slutt gir hun opp, og synes ikke leken er så morsom lengre.

Håper det gir seg snart, man blir jo helt koko uten søvn. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...