*stjerna* Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Baby på 9 mnd spiser godt med fast føde, alt fra grøt,middag,brød og frukt. Han gulper mye! Er en aktiv krabat, så helsestasjon mente det bare var for mye mat og ålingen som var grunnen. Sa at jeg måtte prøve å gi han mindre mat. Har nå prøvd dette, han er fornøyd så kan tenkes at han har fått litt mye mat(sier ikke nei takk til mat nemlig...bare gaper!!) MEN...han gulper akkurat like mye. Jeg ammer bare 3 ganger om dagen, altså ikke til alle måltider. Har da lagt merke til at han gulper ikke etter måltid der han ikke blir ammet, jeg har da tenkt på om melka kan være grunnen? Noen andre som har hatt det slik? Er så lei av gulp overalt!!! Ble visst litt langt dette her,sorry:)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Hmm, var vel et litt rart råd fra HS? Tror jeg hadde bestilt time hos fastlegen heller - de er jo litt mer eksperter :-) Ellers er det vel noen barn som bare er "gulpeunger", men de fleste vokser vel fra det. Kan vel være reflux også..? Hadde som sagt hørt med en lege før jeg begynte å gi han lite mat!
*stjerna* Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Hehe..har ikke gitt ham lite mat altså, bare mindre, er skikkelig storspiser dette her, spiser glatt 3 brødskiver:) men han fikk mat som normalt i dag, bortsett fra at jeg prøvde meg frem med litt mindre middagsmat, ca 3\4 glass + litt frukt til dessert i steden for et helt glass...vanskelig å forklare alt skriftlig:)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 He he, ja mente det ikke sånn altså :-) Mente bare at jeg ville hørt med noen andre (second opinion) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå