Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Ja, dere leste riktig. Jeg er lykkelig. Jeg er alene med datteren min på 1år, er fulltidsstudent, henter leverer i bgh hver dag, steller henne om morgenen, steller om kvelden, mater og skifter hver eneste bleie. Jeg leker, synger og leser, triller tur og er i sandkassen. Er på barseltreff, babysang, babysvømming, ja alt. Jeg er en mamma og en pappa på en gang- og jeg elsker det! Jeg har vært alene hele tiden, aldri en eneste gang har jeg klagt, sytt eller vært lei. Jeg elsker datteren min, elsker å tilbringe tiden min med henne, og ha mulighet til å vie all oppmerksomheten min til henne. Ser det er mange som klager over at tiden ikke strekker til, klart jeg skulle ønske jeg hadde hatt mer tid nå som hverdagen har begynt igjen, jeg leverer hver dag kl 7.30 og henter 15.30, men det er utrolig hvor mye man bare kan få gjort på de 3timene før legge tid om man prioriterer riktig. Etter lenge tid er det ryddetid, lekselesing, kanskje venninnebesøk, og i helgene er vi på by tur, cafe, besøker venninner med barn. Ja, jeg syner rett og slett det er herlig å ikke ha en mann å tenke på og ta hensyn til:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Helt enig. Nå har ikke jeg vært alene like lenge som deg, men jeg koser meg med gutten min. har valgt å gå ett ekstra år hjemme med han og stoorkoser meg. Vi går i åpen bhg noen ganger, babysvømming, på kafe, besøker venninner med barn... Det vi har lyst til, rett og slett. Og jeg klager ikke! Eneste jeg skulle ønske er at jeg kunne sove ut på morgenen innimellom og å kunne spørre noen om de gadd å hente et glass cola til meg på veien, så jeg slapp å reise meg opp ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå