Gå til innhold

Når er det salg på bruekjoler? BØR MAN HANDLE NÅ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller kan man vente til nærmere datoen neste år?? liker å være tidlig ute :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke egentlig peiling, men kan tenke meg at det er lurt å vente til 2009-modellene kommer i butikken. Da havner årets modeller på salg! :) Spør litt i brudesalongene, det skal jeg gjøre :)

Skrevet

Det var lurt, men når kommer de da?

Skrevet

Jeg skal gifte meg i februar,og har vært kjempeheldig med kjole. Salget startet itr.heim for 2 uker siden. Tenkte det var lurt å ta en titte-runde. Fant drømmekjolen til 1900 kr. Helt utrolig,men sant!!! kostet egentlig 9900, så snakk om varp. i rilegg var dette en modell som de skulle ta inn igjen... i tilegg fikk jeg kjøpt brudepikekjolene til 300 kr pr stykk!!!

Så jeg anbefaler absolutt å ta en titt!!!

Kan lønne seg det.

Skrevet

oii oii hvilke butikk var det da? bor i oslo, men kjole til brudepikene, er det forloverne d mener?

jøss kjempe varp da!!

Skrevet

Hei, jeg var på 2 brudesalonger i oslo på salg på fredagen, var første dagen på ene, mange fine kjoler. Det var det mellom 20 og 50 % salg på alle utstillingskjolene.. mange var ganske slitte. løse tråder, knapper som manglet, ødelagte glidelåser osv..., så slitne ut... fant ingen i min størrelse, men prøvde en som var en størrelse for stor. De sa dem kunne sy den inn, men for meg var den for slitt til å være min "perfekte drømmekjole" så fristet ikke....

men man kan jo være kjempeheldig og gjøre ett kupp...:)

De sa at salget varte noen uker, så kom 2009 kjolene inn...

Lykke til! skader jo ikke å sjekke...:)

Skrevet

her har værtfall agape salg nå og frem til oktober, da kommer det 2009 modelller

Skrevet

Jeg hadde tatt meg en tlf til brudesalongene i nærheten og hørt når de skulle ha salg. Vet bla at Brudehuset i Bergen begynte salget for to uker siden. Jeg hadde tenkt å kjøpe kjole der - men så fant jeg drømmekjolen på finn i stedet;o) (samme kjolen jeg hadde tenkt å kjøpe på Brudehuset, faktisk;o))

Skrevet

kjøpte den på Tessem... kke kjoler til forlovere nei, men til jentuttene mine på 1, 12 oo 13 år...

Skrevet

Hva med å ta en titt på finn.no.

der får man jo splitter nye kjoler veldig billig og det vil jeg tro er hele året rundt.

Vil vel være lurt å kjøpe minimum 4-6 mnd i forveien, så lenge man ikke har tenkt å ta av nå ekstremt før bryllupet da.

Skrevet

Jeg skal gifte meg i august 2009, men kjøpte kjolen min på salg nå... Den var satt ned fra 12500 kr til 7500... Jeg tror de fleste brudesalonger har begynt salget nå... Det er tidlig å kjøpe kjole nå, men hvis du finner drømmekjolen spiller det ingen rolle om det er 2007 eller 2008 modell, ingen av gjestene i bryllupet som ser hvilken modell det er uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...