Har to herlige gutter! Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 eller kan man vente til nærmere datoen neste år?? liker å være tidlig ute
endelig mamma t 2 :) Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg har ikke egentlig peiling, men kan tenke meg at det er lurt å vente til 2009-modellene kommer i butikken. Da havner årets modeller på salg! Spør litt i brudesalongene, det skal jeg gjøre
Har to herlige gutter! Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Det var lurt, men når kommer de da?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg skal gifte meg i februar,og har vært kjempeheldig med kjole. Salget startet itr.heim for 2 uker siden. Tenkte det var lurt å ta en titte-runde. Fant drømmekjolen til 1900 kr. Helt utrolig,men sant!!! kostet egentlig 9900, så snakk om varp. i rilegg var dette en modell som de skulle ta inn igjen... i tilegg fikk jeg kjøpt brudepikekjolene til 300 kr pr stykk!!! Så jeg anbefaler absolutt å ta en titt!!! Kan lønne seg det.
Har to herlige gutter! Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 oii oii hvilke butikk var det da? bor i oslo, men kjole til brudepikene, er det forloverne d mener? jøss kjempe varp da!!
Em`s mamma:) Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Hei, jeg var på 2 brudesalonger i oslo på salg på fredagen, var første dagen på ene, mange fine kjoler. Det var det mellom 20 og 50 % salg på alle utstillingskjolene.. mange var ganske slitte. løse tråder, knapper som manglet, ødelagte glidelåser osv..., så slitne ut... fant ingen i min størrelse, men prøvde en som var en størrelse for stor. De sa dem kunne sy den inn, men for meg var den for slitt til å være min "perfekte drømmekjole" så fristet ikke.... men man kan jo være kjempeheldig og gjøre ett kupp... De sa at salget varte noen uker, så kom 2009 kjolene inn... Lykke til! skader jo ikke å sjekke...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 her har værtfall agape salg nå og frem til oktober, da kommer det 2009 modelller
*Rutletutt* Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Jeg hadde tatt meg en tlf til brudesalongene i nærheten og hørt når de skulle ha salg. Vet bla at Brudehuset i Bergen begynte salget for to uker siden. Jeg hadde tenkt å kjøpe kjole der - men så fant jeg drømmekjolen på finn i stedet;o) (samme kjolen jeg hadde tenkt å kjøpe på Brudehuset, faktisk;o))
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 kjøpte den på Tessem... kke kjoler til forlovere nei, men til jentuttene mine på 1, 12 oo 13 år...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Hva med å ta en titt på finn.no. der får man jo splitter nye kjoler veldig billig og det vil jeg tro er hele året rundt. Vil vel være lurt å kjøpe minimum 4-6 mnd i forveien, så lenge man ikke har tenkt å ta av nå ekstremt før bryllupet da.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Jeg skal gifte meg i august 2009, men kjøpte kjolen min på salg nå... Den var satt ned fra 12500 kr til 7500... Jeg tror de fleste brudesalonger har begynt salget nå... Det er tidlig å kjøpe kjole nå, men hvis du finner drømmekjolen spiller det ingen rolle om det er 2007 eller 2008 modell, ingen av gjestene i bryllupet som ser hvilken modell det er uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå