Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Sånn ellers kjennes det ut som om noen har kjørt over meg med en truck eller no... svimmel og uvell, og det brenner liksom under ribbeina, midt mellom dem på en måte! Er 23+3 nå, og har hatt det sånn siden i går mårrest. Tulla sparker der inne, men kun nedover mot blæra, og svakere enn tidligere. Kjenner henne altså, bare på en annen måte! Skummelt, eller er det bare "vondt i magen" liksom!? Var på sykehuset for noen dager siden, tok da gu og siden da har alt bare vært trasi i grunn, masse utflod med klumper i, og så disse vondtene i magen som ikke blir bedre... Noen med tips eller råd?
Spire i magen ツ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 hmm.. jeg hadde sånn.. det viste seg at var en urinveis infeksjon.. hadde ikke vondt når je gikk på do hell. ikke sikkert det du har da
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 hmmm, kan jo være... skal til jm på kontroll på tirsdag, så de sjekker vel det da! Alt var ok med urinen på sykehuset da, bortsett fra en haug med ketoner... Kan jo være pga oppkast at magen blir litt vrang også, hmmm! Alt man skal bekymre seg for
Heaven har født::) Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ikke for å skremme deg, men har du slik brennende følelse oppunder der, skal du alltid kontakta lege/jm/føden. Dette kan tyde på svangerskapsforgiftning, og det kan komme fort. Kanskje du skal ringe føden og få sjekket urin om ikke annet. Eller hvertfall få levert urinprøve til jm eller lege i morgen. Håper det går bra med deg og at dette er noe helt annet:)
JulieF*Victoria* Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Enig med Heaven over her: dra til legen eller jordmor og sjekk opp dette nå. Og ta med urinprøve ja! Det som hun sier at smerter helt øverst i magen under ribbeinsbuen i kombinasjon med generell kvalme, uvelhet, hodepine og økt blodtrykk, kan være tegn på savngerskapsforgiftning. Dette leste jeg i går i svangerskapsboken jeg fikk av jordmor. Tvi tvi for at det går bedre med deg, og at det er noe helt uskyldig som gir deg disse symptomene:) Men verdt å sjekke opp en gang for mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå