Gå til innhold

Kan man virkelig bruke el test som gravi test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp:-)

Jeg har 4 dager igjen til mens skal komme, i dag tok jeg en el test bare for morro skyld og der var det en svak strek siden av kontroll streken, når jeg sist tok el test for å sjekke el etter el dagen var det bare en strek.

Bare lurer på om noen har tatt en slik test før gravi test og vært gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på mine el tester er det alltid to streker, men den ene er svakere, dvs ikke el påvist lh stigning, først når den er like sterk som kontroll streken at det er el.......:)

har også hørt at man tester pos på el test når man er gravid :)

Skrevet

Takk for svar:-) Har liksom hørt dette selv, men det er jo bare et håp dette gir og ikke noe svar egentlig:-( Men visste vel egentlig det å...

Noen som har kjøpt tester fra billig tester? Hvor lenge før kan man bruke gravi testene for å påvise graviditet?

Skrevet

Hmmmm...dette MÅTTE jeg bare teste.

Hadde egentlig tenkt å vente med grav test til i morgen/tirsdag, men etter å ha surfet noen timer her på formuet var jeg bitt av basillen jeg og...hehe.

Hadde EL mandag/tirsdag. Onsdag var 2.streken skikkelig svak og torsdag borte.

Tok en grav test i dag tidlig som viste negativ...visste det egentlig, men utover dagen/kvelden har symptomene blitt tydeligere så jeg fant frem en EL-test og sjekket for en halvtime siden. Den viste en svak rød strek i tillegg til kontrollstreken...

Hva kan dette bety????? Jeg kan vel ikke ha fått EL igjen nå??? hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...