Gå til innhold

Lær å bruke ? og ! til riktig tid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange innlegg med overskrifter som f.eks:

Billig soveskinn!

Tips til fotografering!

Kule nettsider!

Og vil dere ha hjelp til *billig soveskinn*, *tips til fotografering* og linker til *kule nettsider*, så sett et ? bak og ikke !.

Med ! tror man jo at man kommer med tips om *billig soveskinn* etc.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fniiis.......alt hva man skal irritere seg over her i verden!

Skrevet

Er det noe åå henge seg opp i da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aldri set det problemet her inne jeg??????????????????????

Skrevet

Irriterer meg ikke ;-)

Men går stadig inn på sånne innlegg der jeg håper på å få tips, men så er det et spm der istedet ;-)

Skrevet

Ja, jeg henger meg opp i det ;-) Akkurat på samme måte som din ! og ? hang seg opp ;-)

Skrevet

Lagt merke til det jeg også, ganske ofte faktisk!

Skrevet

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Ja, har man ikke noe glupt å komme med, tyr man til barnsligheter ;-)

Skrevet

HI, det var forøvrig meget ubehagelig og en smule forvirrende å lese innlegget ditt. Bedre dersom du hadde bruk ordet "utropstegn" i stedet for tegnet "!", og ordet "spørsmålstegn" i stedet for tegnet "?".

Skrevet

Var det ubehagelig?? He he ;-)

Se her da:

Lær å bruke spørsmålstegn og utropstegn til riktig tid!!

Ser mange innlegg med overskrifter som f.eks:

Billig soveskinn!

Tips til fotografering!

Kule nettsider!

Og vil dere ha hjelp til *billig soveskinn*, *tips til fotografering* og linker til *kule nettsider*, så sett et spørsmålstegn bak og ikke et utropstegn.

Med utropstegn tror man jo at man kommer med tips om *billig soveskinn* etc.....

Skrevet

Ha nå LITT humor da;)

Skal jeg være alvorlig, så må du nok bare venne deg til det. Masse som irriterer meg her også for å si det sånn!

Hadde et utbrudd for noen dager siden fordi folk så ofte skriver venninde og ikke venninne.

Skrevet

Jada ;-)

Derfor jeg setter på et lite smilefjes vettu ;-)

Skrevet

Se der, ja!

Myyyye bedre;-).........

Skrevet

Så bra ;-)

Ser at det er lettere å lese da ja! My bad!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...