Gjest Tale30 Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hei Jeg får vondt når jeg skal trekke pusten langt inn, det kjennes i brystkassen mellom puppene. Jeg har også vondt midt på ryggen, mellom skulderbladene. Det er ikke vondt å puste inn hvis jeg bøyer meg fremover, men jeg kjenner det hvis jeg sitter med rett rygg. Det føles som det kan være noe muskulært, men jeg har jo hørt mye om at man må være på vakt mot blodpropp i lungene. Jeg har hatt dette nå siden fredag, og tror egentlig det kan ha med dårlig sittestilling på jobb å gjøre. Snakket med en som er fysioterapeut, og hun sa at når magen vokser kan den presse på ribbena slik at man får vondt. Er det noen her inne som har hatt liknende eller som kan noe om dette?
Gjest Tale30 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Hehe.. jeg legger forresten merke til at jeg har blitt relativt blodpropp fiksert. Forrige uke maste jeg om blodpropp i foten og denne uken er det lungene. Det henger liksom litt sammen, or jeg tenkte at hvis det hadde vært en blodpropp i foten så kunne den ha vandret til lungene liksom.. Helt utrolig hvor mange nye problemstillinger som dukker opp i hodet når man er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå