Gå til innhold

En deilig helg

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

med tilnærmet normal energinivå er jeg takknemlig for:-)

Jeg har kost meg hele helgen med fine folk og koselige møter:-)

Igår ble det "fest" for store og små med koselig Babyonboard & co-besøk:-) To små piker som leker så fint sammen og storkoser seg like mye i selskapet til hverandre som mammaene og pappaene gjør:-)

Vi ler og vi diskuterer og vi er engasjerte mennesker. Jeg er helt overbevist om at vi løste noen verdensproblemer også;-) Hahahahahah:-)))

Idag har vi stort sett vært ute i luften og lekt, gått tur og kost oss. Nå har vi hatt middagsbesøk og spist deilig mat og tullet og ledd:-)

En helg som har gitt påfyll og hvor energien har holdt. Det er godt!! Jeg tror rett og slett jeg har fått i meg så mye jern at kroppen synes det fint igjen:)

Hvordan har DIN helg vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strålende helg her også!

Fredag kveld gjorde jeg et forsøk på pils med jobben, men trøtte sjefen til gjengen min ble sliten og rakk hjem for å sovne foran gullrekka i god kjent stil ;-) Greit å dra hjem tidsnok så folk rekker å baksnakke meg litt også, he, he.

Lørdag hadde jentene og jeg laaang bytur med cafebesøk, shopping, krangling om hvilke sko en trenger når høsten kommer (mellomste mente at sølvsandaler hadde vært tingen...) og lang trikketur. Kvelden ble nok en kveld på sofaen, men du så man trenger det av og til.

Og i dag var det opp grytidlig for å delta på fotballcup. Eldstejenta i ilden på jentecup på nærmeste fotballbane og da må mor selvsagt både bake, koke kaffe og selge lodd. Litt jobb, men du så morsomt å se idrettsgleden blandt alle de flinke jentene. Og så var det rett på fårikålmiddag til svigerfamilien etterpå.

Nå skulle jeg helst ha ordnet med noe klær og snånt, men i stedet blir det dibbing, Himmelblå og så trolig rett til køys. Alle søvnen har avlet mer, så da køyer jeg og satser på at jeg møter frisk og uthvilt til ny uke i morgen.

Natta!

Skrevet

Høres ut som en flott helg Gummis:-) Og jeg synes du er en svært hensynsfull og smart sjef som lar de andre få muligheten iallefall;-D Selv om jeg helt sikkert tror at de ikke har noe å utsette på sjefen:-)

Det er koselig å ha så store jenter at man kan dra på bytur og kose seg med cafe og shopping! Og kanskje ikke så moro når de blir så store at de kan argumentere for og imot, men jeg er nå helt enig i at sølvsandaler høres helt riktig ut nå på høsten;-)

Fårikål er bare nyyyydelig, vi hadde det i to dager forrige uke og resten ga vi bort!

Sove må prinsesser gjøre, det er nemlig sånn vi blir vakre!!!

Ha en fin uke som kommer!

Skrevet

Høres ut til at du har hatt en strålende helg da =)

Min helg ble litt travel den.Fikk planta jordbærstikklinger,så nå er det 50 planter der ute! JUHUUUU =)

Å rydda litt og styrte på.Hadde sommervarme lørdag,så det var deilig å være ute å stulle litt.Å endelig fikk jeg pakka ned bassenger og diverse.Jada,er treige her.....

Verandaen er kjemisk fri for rognbærsørpa som ungene så fint laga der,og di fikk egne bildekk som di planta jordbærplanter i.Det var populært.Så gjenbruk er en fin ting,hirr hirr...

Har også innsett at noen baker blir jeg ALDRI.Mine plommekaker ville ikke bli helt stekt di,så der ble det da mat til kråka.(må jo ha mat den å....)

I dag sitter jeg med verkende rygg etter alt i helga.Men det er verdt det,så aposolutt =) Var deilig å være ute å tulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...