Musemor med tre søte små Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Et litt nyskjerrig spørsmål. Hvordan merker man at man er gravid utenfor livmoren?
Skravlefruen med huleboer Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Tror det kan bli ganske smertefullt etterhvert, og om jeg ikke husker helt feil så blør man litt samtidig.
virra Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 For venninna m var det sykt sterke magesmerter som avslørte...
Bøggly Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Forferdelige smerter i eggstokk! Kjente liksom at smerten satt nedenfor magen (hvis du skjønner). Smertene (som var rett før besvimelse) og positiv grav test satte i allefall legen på sporet.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Jeg merket det ,fordi jeg hadde ingen gravid symptomer og fikk mensenViste jeg var gravid for jeg hadde tatt 3 tester + en hos legen men kjønte at det ikke var noe som stemte ,så jeg dro på på legevakten og sa jeg blødde masse og hadde kjempe vondt ,men jeg hadde ikke det. Fikk komme på ullevål dagen ellerpå til ul og der fant de ikke noe foster . Måtte komme dagen etterpå for og måle hcg og den hadde steget så jeg måtte inn inn til en ny ul og da så de at jeg var gravid utenfor . Neste dag ble jeg operert og måtte fjerne ene eggstokken .legen ble veldig overrasket over at jeg var i stand til å gå ,for i følge han skulle jeg ha ligget i senga og vridd meg i smerte(Jeg hadde ikke vondt i det hele tatt)Hadde jeg ventet er par dager med å dra på legevakten så kunne jeg ha død. Hele den opplevelsen lærte meg og stole på intuisjonen min. Har du mistanke om at du er gravid utenfor livmoren så kom deg til legen så fort som mulig (Gjerne overdriv smerter sånn at du får komme inn fortere og da tar de deg mer seriøst).
Musemor med tre søte små Skrevet 14. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2008 mamma`n til william:): Nei, jeg har ikke mistanke om det. Har bare hørt mye om det, men ikke om symptomene, og lurte på hvordan man vet. Vi prøver på nr. 2 og har begynt å få veldig mange rare tanker i hodet. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå