Gå til innhold

Hvilke sko som første par?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp..jeg skal kjøpe første skopar til sønnen min på 10 mnd.

Hvilke skal jeg kjøpe? Har noen erfaringer å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til min eldste ble jeg anbefalt Elefenaten sko, de lages ikke lenger.

Til min yngste kjøpte jeg Ecco sko i fjor. De har vært like gode som Elefanten var til min eldste og ligger omtrent likt i pris.

Pass bare på at du kjøper sko som går over ankelen på barnet for å hjelpe til med å stive av slik at de får bedre balanse, men hjemme synest jeg faktisk at bare føtter er det aller beste.

Skrevet

Skinn puma sko er kjempefine til de første skoene...

Skrevet

det kommer vel helt an på om han går eller ikke. "gåsko" trenger han jo ikke om han ikke kan gå. de skal jo helst lære å gå uten. og så lenge han ikke går på beina annet enn ved å holde fast i ting så spiller det fint liten rolle hvilke sko dere velger bare de er myke, lette og holder på varmen nå som det begynner å bli kaldt.

om han kan gå så er det viktig at de gir god støtte i tillegg til de overnevnte kriteriene. det er anbefalt at de første ordentlig skoene kjøper man når barnet kan gå og skal begynne å gå ute. det er fordi barns føtter er veldig myke og skal ikke formes i skoa. før det så er det bortkasta penger, enten man har råd eller ikke, å kjøpe skikkelige sko til barn.

men det er nå min mening da;)vi bruker bare sko på han når vi skal være ute og jeg skal ærlig innrømme at vi ikke har lagt store pengene i disse skoa. de skal kun skjerme føttene for skader og holde dem varme. han krabber jo bare. har kjøpt sko på eurosko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...