Gå til innhold

Jeg er så lei i dag!


FruKvammen

Anbefalte innlegg

I dag har jeg virkelig tømt tårekanalene! Formen har vært helt elendig! Jeg lå på sofaen og gråt og gråt og gråt. Mannen min prøvde å trøste meg, men det er så lite som hjelper i den formen. Alle foventningene, prestasjonsangsten, det og ikke vite når......alt kom i dag! Mannen min trøstet meg lenge, og det blitt bedre. Etter to timer under dyna, var alt mye bedre. Selv om formen er bra, begynner det å røyne på hormonene! Jeg har termin 17/9.

Er det flere som har det sånn om dagen, er det bare å dele, så jeg slipper å tro at jeg er den eneste! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida - du er nok ikke den eneste som har det sånn. Jeg er nokså rasjonell av meg (til vanlig :) men opplever at jeg blir helt ute av meg jeg også. Særlig nå den siste tiden. (Har termin i morgen - 15.09 - så jeg er spent på om det begynner å skje noe nå i natt. Det sies at det er flere som føder når det er fullmåne som det jo er i natt... )

 

Jeg har også lest at alle de hormonene kroppen har brukt snart 9 måneder på å opparbeide, straks skal begynne å forlate kroppen på atskillig kortere tid, og det er visst en følelsesmessig belastning uten sidestykke. Der kommer barseltårene også inn...

Så vi har nok flere "herlige" hormonelle gråte økter å se fram til ;) Men vi kommer sikkert tilbake til "normalen" etterhvert. Inntil da får vi bare glede oss over at vi har kjekke og greie menn som støtter oss som best de kan... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...