FruKvammen Skrevet 14. september 2008 #1 Del Skrevet 14. september 2008 I dag har jeg virkelig tømt tårekanalene! Formen har vært helt elendig! Jeg lå på sofaen og gråt og gråt og gråt. Mannen min prøvde å trøste meg, men det er så lite som hjelper i den formen. Alle foventningene, prestasjonsangsten, det og ikke vite når......alt kom i dag! Mannen min trøstet meg lenge, og det blitt bedre. Etter to timer under dyna, var alt mye bedre. Selv om formen er bra, begynner det å røyne på hormonene! Jeg har termin 17/9. Er det flere som har det sånn om dagen, er det bare å dele, så jeg slipper å tro at jeg er den eneste! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138685535-jeg-er-s%C3%A5-lei-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarnISeptember1974 Skrevet 14. september 2008 #2 Del Skrevet 14. september 2008 Neida - du er nok ikke den eneste som har det sånn. Jeg er nokså rasjonell av meg (til vanlig men opplever at jeg blir helt ute av meg jeg også. Særlig nå den siste tiden. (Har termin i morgen - 15.09 - så jeg er spent på om det begynner å skje noe nå i natt. Det sies at det er flere som føder når det er fullmåne som det jo er i natt... ) Jeg har også lest at alle de hormonene kroppen har brukt snart 9 måneder på å opparbeide, straks skal begynne å forlate kroppen på atskillig kortere tid, og det er visst en følelsesmessig belastning uten sidestykke. Der kommer barseltårene også inn... Så vi har nok flere "herlige" hormonelle gråte økter å se fram til Men vi kommer sikkert tilbake til "normalen" etterhvert. Inntil da får vi bare glede oss over at vi har kjekke og greie menn som støtter oss som best de kan... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138685535-jeg-er-s%C3%A5-lei-i-dag/#findComment-138688509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå