Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 dere noen dager før mensen som ikke kom hehe..
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Heisann :-) Jeg var utrolig oppblåst, hender jo jeg er det før mensen, men dette var helt ekstremt, og det romlet og gasset i magen :-) i tillegg hadde jeg økt matlyst, og veldig lyst på grønn mint te og omelett, hadde skikkelig kort lunte og brystene var ømme på en annen måte enn når jeg skulle ha mensen. brystvortene var også ømme, og det er de aldri før mensen,også la jeg merke til at de hvite "prikkene" rundt brystvorten ble tydeligere. He he.. det var i grunnen mange symptomer, jeg som var så bekymret for om alt var bra for jeg syntes jeg hadde så lite symptomer :-O Nå er jeg i uke 14+5, så titter bare innom her på første trimester :-)
Svale <3 Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Noen dager før mensen hadde jeg veldig menssmerter, noe jeg aldri får før samme dag den kommer. Hadde litt ømme bryster/brystvorter.. Ikke noe mer jeg kommer på.. Men de såkalte menssmertene begynte minst en uke før ikm.
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 Takk for svar begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå