Baby<3 Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 ...babyen ligger ? hvor i magen lissom... ?
Vil Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Under navleområdet, midt inne i kroppen foreløpig. Se: http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx For å se animasjonen må man laste ned ShockWave, kan lastes ned på mange måter, for eksempel her: http://norwegian.toggle.com/lv/group/view/kl30947/Adobe_Shockwave_Player.htm
Baby<3 Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 ok...så den ligger ikke ganske langt ned litt på venstre side...? merker litt sånn vondt der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå