jiha Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 www.jkdress.com her har de utroli mange, å NYDELIGE, brudekjoler.. d fleste ligge på rundt 100dollar. Vet at Torunns drømmekjoler (www.drommekjoler.no) selger disse, men hun selger de mye dyrer. Jeg skal bestolle herifra:D En bekjent av meg har bestilt herifra og kjolen er heelt nydelig! Det eneste er at du kan kjenne at kvaliteten ikke er den samme, men hva gjør det? man skal jo bare bruke kjolen en gang i en dag:p
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg tør ikke å bestille over nett... Vil GJERNE prøve først for å se om den sitter bra. Jeg skal jo tross alt fotograferes i alle himmelretninger i den kjolen. Ellers hadde jeg nok bestilt fra jkdress jeg også, fordi jeg egentlig har lyst til å legge mer penger i trivsel for gjestene mine enn i kjolen... 10 000 spart på kjole = 10 000 mer for bedre musikk, bedre mat, bedre velkomstdrink, bedre bar osv osv...
jiha Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 skjønner tanken din;) men jeg har vært å prøvd på brudesalong så jeg vet hvilken fasong jeg vil ha. Å er det helt galt når den kommer har man fortsatt spart mye penger å kan omså bestille en ny;) i tillegg sa de på brude salongen at det koster rundt 500 kr å sy inn/ut en kjole, så skulle den ikke passe helt er det jo bare å gjøre det, å fortsatt har du spart MASSE penger:) men som sakt så skjønner jeg hva du mener;)
jula Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 ja,dær var det myyyyye flotte kjoler!!tror jeg vet vilken modell som passer meg!så det er ikke noe problem å prøve på brudesalong uten å kjøpe?vurderer STERKT å bestille på nett:-)
Mammantevilde Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Jeg gifta meg i sommer og bestilte hele 3 brudekjoler fra ebay, fikk dem levert på døra. De kosta 2300,- tilsammen og da inkluderte det frakt og toll...! Alle tre var helt nydelige, men en av dem hadde feil farge (min feil...) Jeg måtte sende med over 20 mål, så kjolene passa meg perfekt! Var på butikk og fant ut hvilken form som passa meg først.... Kan virkelig anbefales.. Dessuten var det gøy å kunne bytte kjole utpå kvelden.. Følte meg kjemperik;)hehe Etterpå kan en jo selge kjolene for 1000-1500kr/stk og sitte igjen med penger=) Om du ikke blir helt fornøyd så er det ikke så masse penger som er tapt, men blir du fornøyd har du lett spart 10-15 000 kr.. Og det er myyyye peng=)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 fant en som ligna veeeldig på en som jeg har prøvd i butikk på jkdress. men det var jo bare et bilde, forfra.. hvordan kan jeg se flere bilde slik at jeg evt vet at det er samme kjolen?? kjolen kosta 11000 i butikk, så hadde jo vært litt å spare ja.. ca 10 000 kr..hehe men er det virkelig ok kvallitet altså??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå