Gå til innhold

EL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag tidlig teste jeg for el...den viste neg.., men når jeg var på do i stad la jeg merke til noe blankt elastisk slim... kunne strekke det ( så mye jeg ville) uten at det mistet elastisiteten, er ikke dette el slim a?

for er det " rester" så kan man vel ikke strekke det mer enn er par ganger før det blir "øderlagt"???!

Kjente der prikka noe veldig i magen i stad også, etter samleie, vet dette virker helt fjernt fordi man kan jo ikke kjenne så små celler, men når nr 2 ble unnfanget hadde jeg det akkurat på samme måte, prikket noe veldig... nå må jeg gi meg, jeg er sprø!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er absolutt ingen ekspert, men det høres jo veldig ut som e.l. slim da... :) Aner ikke åssen sånne tester fungerer,har aldri prøvd det. Brukte bare e.l. kalkulator.

Skrevet

Hei

Ta en ny test! Kan vise negativ på morgenen og så være positiv på kvelden..

Skrevet

å? visste jeg ikke, damn, jeg som akkurat var på do.., he, he, får vente til neste do besøk da..knis..

Skrevet

testet nå, fortsatt neg. men det var mer el-slim på papiret da... merklig, alt denne mnd her har vært rart, testet jo pos på grav test 1,5 uke siden, 3 skt tom, men nei, mulig kjemisk grav. (ettersom jeg testet neg 2 dager senere og i går ) fikk jeg høre om, kanskje derfor syklusen tapp og sekret er helt på bærtur...?!!

kanskje jeg har innbildt kroppen min at den er gravid, for jeg har vært kvalm hver kveld 4-5 dager + halsbrann, som jeg ellers ikke er plaget med, kun under mine tidligere sv.skap

Skrevet

hvilke el-tester bruker du da?? jeg har brukt cb el-digitale,og de har slått ut på el hver gang for meg!!! men det står i bruksanvisninga at det er viktig at man ikke har tisset på 4 timer før man tar testen og at man ikke har drukket store mengder før man tester..

Men er det ikke sånn at el-slimet kommer etter at el har vært da??(eller er jeg på bærtur..hihi=)) så du kan jo kanskje ha testa en dag for sent,hvis du ikke testa igår da?? jeg har sykluser på ca 26 dager,og da står det på cb-el digital at man skal begynne å teste på dag 9 i syklusen=)

Skrevet

Eggløsningsslimet kommer før eggløsning. Gjerne i flere dager før. Så det trenger ikke være sånn at eggløsningen skjer med en gang slimet dukker opp. Så kan hende er det nok litt tidlig enda, fortsett og teste(på ettermiddag) så dukker det nok opp en positiv test i løpet av et par dager(forhåpentligvis)

Sjekk også www.pernille.info for god informasjon om eggløsning og syklus og sånt

Skrevet

men når tappen er åpen, er det UNDER el, eller åpner den seg før?

Skrevet

Jeg mener tappen åpner seg under el-dagene. (man har som regel en fruktbarhetsperiode på 3-6 dager, alt etter som), og da får man elslim. Så lenge man har elslim, så er tappen åpen for at spermien kan svømme inn til livmorhalsen, gjennom livmortappen. Så lukker den seg når selve eggløsninga er over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...