Gjest Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Da var jeg også i mål,12.september 2008;) 11 dager etter termin følte jeg at noe var i gjerdet.. Startet på formiddagen med svake,men regelmessige rier,og på ettermiddagen kjørte vi innover til sykehuset. Hadde et stort ønske om vannfødsel,og denne dagen var jeg 41+6 og siste sjanse for å få føde i vann. Da vi kom inn hadde jeg dårlig rier,og var enda ikke i fødsel,men jm var veldig ivrig på at dette skulle sette i gang annentid jeg var så på overtid,og fikk beskjed om å gå litt rundt på sykehuset etter at hun hadde satt noen nåler på meg. Riene tok seg litt opp,men var ikke mer enn dårlig til middels allikevel. Jm skrev meg inn og tok vannet kl.18 da ingenting skjedde. Etter det gikk det slag i slag og jeg la meg i badekaret... Og 2,5t etter kl.20:26 kom lillegutt etter 1,5 pressrie. Vannfødsel var en flott opplevelse! Ingen rifter og er i superslag. Han veide 3965g 52cm lang og 37cm rundt hodet. Helt perfekt og verdens vakreste selvfølgelig,hehe... Takk for tiden her inne,og masse lykke til med forestående fødsel jenter. Nå skal vi kose oss med våre 3 flotte gutter:)
verysoon Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Gratulerer så mye!! Og for en flott fødselsopplevelse:). Kos deg med gutta dine:)
9nakr Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Gratulerer så mye med lillegutt! Kos deg deg så mye med alle guttene dine. KLM
Pruska Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Gratulerer! Det hørtes så enkelt og greit ut alt sammen, var det det? Jeg venter også gutt nummer tre snart og håper på å føde i vann, men begynner å grue meg for fødsel nå. Hvordan var din fødsel nummer tre sammenlignet med de andre?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Gratulerer med en fin fødsel og en velskapt gutt! :-) Fødselen din høres ut som min drøm for hjemmefødsel og jeg håper det forløper like knirkefritt i vårt tilfelle. Nyt tiden som kommer og ta vare godt vare på dere alle!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Til Pruska. Ja det var en veldig grei fødsel,men selvfølgelig var det vondt og en lurer på hvordan man kan utsette seg selv for dette for 3.gang,hehe.. Men så kommer belønningen og alt er glemt;) Min fødsel nr 3 var den korteste,og ble kanskje derfor litt mer intens,men formen er jo så mye bedre da man slipper holde på time etter time. Første fødsel var på 13t,andre på 5t og denne siste på 2,5t. Syns ikke du bør grue deg,alt er verdt det til slutt,vettu:) Masse lykke til!!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Takk for gratulasjonene jenter,og masse lykke til til dere:)
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Å, gratulerer så masse!!! Hørtes ut som en flott opplevelse. Kos dere masse og nyt dagene : )
Gutt, jente og ? Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så masse med gutten!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer så mye med gutten og en fin fødsel:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 ÅÅÅÅÅÅ 3sjarmtroll så utrolig kjekt å lese:-) Har tenkt masse på deg disse overtidsdagene dine!!!!!!! Utrolig kjekt å høre at fødselen gikk så bra, og at du var i fin form etterpå:-) Nå må du kose deg masse med den skjønne prinsen din!!!!!!!! Stor klem fra M-79 som fortsatt har noen dager igjen på 2.trimester:-/
Gjest Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 der kom din historie og vennen:)så utrolig gla jeg er for at alt gikk så bra:) vi får snakkes mer på msn når begge har tid hehe..d går jo i ett;) stoooor klem fra meg å noah:)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 GRATULERER. - åh så deilig å høre at noen har en bra fødsel uten kjemisk smertelindrende. Så flott!!! Kos dere i dagen fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå