baby... Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 skal på svangerskaps kontroll hos legen min til uka. gruer meg sånn altid til det. er 22 og 5 dager på vei. alle gangene jeg har vært hos legen eller jordmor osv så har jeg altid mye marerit om at noe er galt huff.. flere som har dt sånn??? er så ekkelt:-( men legen og jordmor sier at alt er bra med lille jenta i magen min... huff disse drømmene:-(
baby... Skrevet 14. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2008 jaja, er dt bare meg som gruer meg sånn til legetimer osv og er redd for at noe er galt med den lille....
.:(HerQ):. Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 hei:) Du er nok IKKE den eneste som gjør det. Jeg har gruet meg og hatt så mye angst for om det er liv i det hele tatt så jeg har kjøpt meg en babysound! Det funker veldig godt for meg og roer ned meg... Kanskje ett tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå