Gå til innhold

huff.. gruer meg sånn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på svangerskaps kontroll hos legen min til uka. gruer meg sånn altid til det. er 22 og 5 dager på vei. alle gangene jeg har vært hos legen eller jordmor osv så har jeg altid mye marerit om at noe er galt huff.. flere som har dt sånn??? er så ekkelt:-(

men legen og jordmor sier at alt er bra med lille jenta i magen min...

huff disse drømmene:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja, er dt bare meg som gruer meg sånn til legetimer osv og er redd for at noe er galt med den lille....

Skrevet

hei:) Du er nok IKKE den eneste som gjør det. Jeg har gruet meg og hatt så mye angst for om det er liv i det hele tatt så jeg har kjøpt meg en babysound! Det funker veldig godt for meg og roer ned meg... Kanskje ett tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...