Gå til innhold

Typen min irriterer meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke fysisk tiltrukket av han. Han er "bondsk" på måten han snakker på og oppfører seg, men veldig jålete med utseende. Han er pirkete, irritabel og sta. Vært sammen i 6 mnd. Nå er han på vei til å flytte inn. Kanskje ikke så smart? Jeg har ingen følelser for han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette her vet du nok svaret på selv.

Skrevet

Har en en eneste god grunn til at han skal flytte inn når situasjonen er sånn?

Skrevet

ikke gjør det!

du vil angre deg ihjel..svangerskapet er ikke noe dans på roser.føler du det sånn du gjør det nå blir det garantert ikke bedre!

lykke til!

Skrevet

Ok. Da syntes jeg du skal legge en ekstra innsats i å prøve å få dette til å funke, når det er et barn inni bildet er det verdt å ofre litt mer. Prøv å se han på en mer positiv måte, at ikke alt han gjør er galt. Kan jo hende du ser nye sider ved han da, han vil sikkert også bli greiere å ha med å gjøre da, hvis du er blid og hyggelig :)

Lykke til!

Skrevet

Uheldigvis?!

Bruk hue jente, ikke slipp typen inn i livet ditt hvis du vet det kommer til å skjære seg eller at du kommer til å bli ulykkelig med ham. Du og babyen har det 1000 ganger bedre når du har det bra. Hvis du konstant går rundt og irriterer deg over han ser jeg ingen grunn til å ta ham inn i varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...