Gå til innhold

Skuffet over kjæresten. Rettferdig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 10. Kjæresten min jobber borte og har vært borte de siste 4 ukene. Fant ut at jeg var gravid mens han har på jobb. Snakket om det på tlf og alt virket ok. Så kom han hjem for 4 dager siden. Satt på babyverden og ville vise han bilde/hva som stod om baby i uke 10, men han var ikke interessert i å lese det. Ikke interessert i det hele tatt. Snakker ikke om det og avfeier det hver gang jeg bringer det på bane.... Blir litt lei meg. Har også vært plaget med svært mye kvalme og kramper i magen. Var på butikken og fikk super-kramper mens jeg bar på gutten vi har fra før, han tilbydde seg aldri å bære gutten vår eller noe. Tar altså ikke hensyn. Har ikke vært sammen med han her så lenge og synes at dette er litt vel dårlige tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker ganske patetisk spør du meg... Jeg hadde blitt forbanna og spurt han rett ut hvorfor han er slik.

Skrevet

Mange menn har vanskligheter for å "forstå" graviditeten før magen kommer. Først da går det opp for de at OI! Jeg skal bli pappa!

Du må gi han tid til å bli vant til tanken, og om du føler du ikke klarer å bære gutten dere har fra før så spør om han kan bære han. De er ikke tankelesere de mannfolka, tvert imot!

Det er nok mer interessant for deg å lese om babyen i uke 10 for det er mer virkelig for deg, og som sagt det kan ta tid før de faktisk "forstår" at det er en baby i magen, selvom dere har barn fra før.

Ønsker deg lykke til videre med graviditeten:-)

Skrevet

Jeg forventer ikke at kjæresten min skal være tankeleser. Men når jeg nesten krymper sammen på gulvet og ikke klarer å gå, så burde det være unødvendig for meg å SPØRRE han om å ta gutten?

Skrevet

UFØLSOM SOM MIN EX!!

Eier verken empati eller sympati.

Skrevet

Dette skjønte jeg ikke helt. Dere har ikke vært sammen så lenge, men du snakker om 'gutten vår'?? Er det hans sønn, eller er det en gutt du har fra et tidligere forhold? Hvis det ikke er hans biologiske barn, og han ikke har noen barn fra før, slik at dette som du nå har i magen er hans første, så er det vel en ganske typisk reaksjon fra de fleste menn tror jeg. De skjønner jo ikke hva som skjer når en kvinne er gravid og de har overhodet ingen forutsetning for å skjønne hvordan det er å være i en kropp som er full av hormoner, kvalme osv. Neste gang må du bare spørre om han kan bære gutten når du blir dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...