Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg og samboeren min fikk en nydelig sønn i mai, og alt var bare fryd og gammen. Samboeren min er veldig flink med sønnen vår og gutten trives godt sammen med pappaen sin. Problemet er bare det at nå i de sisste ukene har jeg fått følelser for en fyr jeg var på dealeren med før jeg traff samboeren min. Kuttet ut all kontakt med denne fyren etter jeg traff samboeren min. Men har fått vite av andre at han fyren alltid har hatt noe for meg og har det enda.. Jeg og han fyren hadde det supert sammen kanon bra sexliv og spontan og sosial slik som jeg. Samboeren min er helt motsatt, sexlivet vårt var knall i begynnelsen, men nå blir det bare sjeldnere og kjedeligere for hver gang.. Føler jeg ikke tenner på han slik som før, og blir ikke serlig kåt når han tar på meg.. Men ellers er han super snill og omtenksom og kan ikke klage på han ellers..har utrolig dårlig samvittighet av og tenke på han andre hele tiden, får sommerfugler i magen og blir så glad når jeg tenker på han, det er jo helt feil, jeg som har en så snill og god samboer..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jamen er det sexlivet som skal være det som bestemmer om du skal gå ifra samboeren din og far til barnet ditt bare fordi sexlivet har blitt labert?!selvsagt har man ikke vanvittig mye sex og bra sex hele tiden nårman har vært sammen en stund!men dette er jo normalt.ikke tro at du kommer til å a sex hele tiden om du skifter ut samboeren din,hverdagen vil innhente dere også,sånn som alle andre. jeg synes du er utrolig overfladisk som tenker slike tanker,du er jammen med korttenkt og egoistisk!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Det er helt vanlig at spenningen og "piffen" går ut av sexlivet etter en tid om dere ikke gjør noe for å holde gløden ved like. Om du hadde valgt den andre den gangen ville du ha opplevd det samme nå og det kunne like godt ha vært din nåværende samboer du da nå hadde sittet og "drømt" om og sukket over hvor kjedelig sexlivet med den andre hadde blitt. Gresset er ikke grønnere på det andre siden av gjerdet. Det er grønnere på den siden du gjødsler mest, altså den du tenker på og drømmer om er den som vil virke mest attraktiv uansett om det er samboeren din eller en "annen". Og det beste av alt er at dette kan du styre selv, ved å drømme om han du har og fyre opp under gløden idet samlivet du allerede er i, vil det også bli supert.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 har dere vært sammen lenge da? de sommerfuglene varer ikke lenge. Det er bevist at forelskelsen varer i kun 1.5 år faktisk..hehehe.. Ting blir jo forandret etter man får barn.Kanskje prøve å piffe opp sexen litt? Husk at gresset er ikke vanligvis grønnere på den andre siden. Kanskje dette er noe som går over? Vær 200% sikker hvis du går ifra han isåfall.
Hyacinth Bucket Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Det er et ordtak som sier "ikke forlat en du elsker for en du liker. Den du liker vil forlate deg for en han elsker". Alle forhold går i bølgedaler, og etter det jeg har erfart og i tillegg hører rundt omkring er det vanlig å "slite" litt det første året etter at man har fått barn, sexlivet inkludert. Mitt råd er derfor å bli en stund til. Et halvt år- ett år. Har det ikke blitt bedre innen den tid, ja så revurder på nytt da.
Hyacinth Bucket Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Og tenk på: hva var det som gjorde at du fallt for samboeren din? Du fallt jo for han mens du dealet med denne andre karen...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Du har akkurat fått barn, du er full av hormoner, og du tenker ikke klart. Det vil du ikke gjøre før ungen er 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå