Gå til innhold

Tar dere det med ro om dere har litt brunaktig utflod??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Er igrunn ikke bekymra,men har fått l,itt brunt i utfloden idag.har styret en del i helgen,men har bare litt murringer og følermeg bra. har ikke noe smerter og skrive hjem om.

Tar dere det veldig med ro om dere merker noe eller er dere som før?tenker liksom at det som skjer det skjer,det er jo absolutt ikke unormalt med bittelitt blod?Klarer ikke være hysterisk med det her,er det lurt??...hmmm.er førstegangs,ca 5 og noe på vei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en SA for seks måneder siden (aldeles ikke for å skremme deg, mye vondt som skjedde i livet mitt som var skylden), jeg begynte å blø ganske kraftig noen dager før denne... ringte til legen og fikk da beskjed om å ta ting med ro, legge meg på sofaen med beina høyt og bare slappe av :) Hun sa til meg at hvis det ikke var noe galt ville blødningene gi seg med hjelp av hvilen...

så det er vel omtrent de tipsene jeg kan gi til deg også :) ta ting med ro, slapp av og ikke hardt arbeid av noe slag :) bare ta vare på deg selv :) og ikke få panikk, brun otflod og små blødninger er ganske normalt, vertfall så tidlig i svangerskapet :)

Skrevet

jeg hadde brundt utflod nå i en uke, det var ikke noe å gjøre med og var veldig vanlig sa legen. jeg har opplevd samlivsbrudd og masse ekstra denne uken så tror først og fremst det er stress. det har gitt seg nå og alle symptomene som oppkast, kvalme og trøtthet er her enda. så jeg tror ikke det har skjedd noe med min spire, skal på kontroll om 1 og 1/2 uke, så blir spennende å se om det skjer noe mer frem til da.

lykke til, tror alt er bra med deg jeg!!

Skrevet

Hei!

Dette er tredje gang jeg er gravid og tredje gang jeg blør. Mistet første, har en frisk gutt og ei lita spire med bankende hjerte. Tror jeg må ha lett for å blø, men man blir såklart utrygg. Da jeg mistet så var det mye blødning, tror ikke du skal bekymre deg allverden over litt brunt/rosa/smårødt, dette har jeg hatt hele dette svangerskapet (uke 10). Hadde en liten blødning i dag rett etter at det strakk seg kraftig i livmora, eller det kan f.eks. komme etter sex. Har ikke fått noen formaninger av lege, så lever normalt..eller er kvalm og sliten da så det begrenser seg litt der.

Det gjør godt å komme seg på tidlig UL dersom man blør endel, jeg har fått oppfølging offentlig.

Skrevet

Jeg har også brunlig utflod, og liker det så absolutt ikke! Har hatt det så og si hver dag i 2 uker nå. Skal på UL på onsdag, da er jeg 7+4 så får jeg se og høre va gyn sier om dette.

Krysser fingrene for at det ikke er noe galt med hverken deg eller meg :)

Skrevet

jeg har idag fått tilbake brun utflod og skal ringe legen min imorgen og forlange å få en ul, fikk ikke det i forrige uke. men nå er jeg alene etter samlivsbrudd og har nok å slite med om jeg ikke skal tenke på dette også..

men føler ikke noe er galt, vil bare se det lille hjertet banke så jeg får puste helt ned i magen igjen ;)

Skrevet

Jeg har også hatt brun utflod/ gammelt blod. Det ga seg etter ca 12 timer. Det er normalt å ha dette i svangerskapet. .

Ring legen uansett du, slik at du kan slappe av. . Håper det går bra med deg i forhold til samlivsbruddet. .

Skrevet

Jeg har hatt det daglig i tre uker nå, og venninna mi har sagt at dette har vært helt normalt.. Jeg har ikke klart å forsone meg med det svaret, så jeg skal på UL imorgen så jeg kan få litt ro,.,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...