Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 som kler barna sine helt ned i småbarnsalder i klær med den jævla playboy kanin logoen på jeg......Hva faen er vitsen med å la små barn gå rundt å reklamere for den jævla gamle kåte pornogrisen Hugh H med de overdollede silikonbærtene med super bleket hår som gjør alt for å tilfredstille sexlysten til den gamle grisen ,,, æsj altså.. hvordan kan dere kle barna deres i sånt tøy....
Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Det er jeg veldig enig i!! Jeg ble helt forfjamset da jeg så en playboy-kanin pute til salgs blant barneutstyret på Jysk.. det passer seg rett og slett ikke!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 enig! synes den hodeskalle moten også er forferdelig stygg
Lillemus&mamma'n Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Åååh! Jeg er så enig! Barn er ikke sexy! De er søte!
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 jeg ante ikke at det fantes barneklær med playboy kaninen på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå