Gå til innhold

Venter så på magen...;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15+0 og venter så på magen! Gleder meg sånn til det kan bli litt synlig at vi venter vår første baby! Er ikke akkurat veldig tynn, har litt "polstring" her og der kan man si, men ikke feit heller;-) Da tar det kanskje litt lenger tid før magen blir synlig...?

Flere enn meg som venter, og er utålmodige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

magen min kom for ei uke sia.. jeg er 24+4 på vei..

jeg var kansje litt tynn før. hadde six-pack så folk mener at pga magemusklene så har magen kommet litt senere..

men det er jo veldig individuelt da..

for mange så kommer magen over natta :)

Skrevet

er kom magen gradvis fra uke 14. Er nå 20+2 og har fått høre at jeg er stor til å være halvveis. Jeg har også litt polstring (156 cm og 62 kg før svangerskapet) men også litt magemuskler. (måtte stoppe med min idrett da jeg fikk pos test men har trent på annet vis) Jeg synes magen egentlig bare er i veien jeg da. Særlig på jobb. (er sykepleier og magen havner ofte inni sengehestene og det er ubehagelig) Men koser meg veldig med svangerskapet ellers..

Vi venter å venter på magen. Men når den kommer/evt på slutten vil vi bare ha den bort. hihi.. rart.

Skrevet

Eg og venter på magen, og er veldig utålmodig ;) er 16+6 idag, kjenner veldig godt livmora innenfor huden, 3-5 cm nedforbi nalven, så håper den kommer øyeblikk her, ventet lenge nå suns eg:P men har litt magemuskler så kan var det tar litt tid.. menmen ;)

Skrevet

Jeg begynner endelig å få litt mage!! :) Har også ventet lenge og utålmodig. Men folk som ikke kjenner meg blir alltid overrasket når jeg sier at jeg venter barn i februar. "Jøss, det var jo nesten ikke synlig!" er standardkommentaren. Og at jeg er liten for å nesten være halvveis (er 19+5). Så jeg gleder meg til jeg er virkelig ser gravid ut, og ikke bare litt overvektig!! :D

Skrevet

Jeg er også 15+1 i dag.. å har ingen tegn til gravid mage, men føler jeg har fått et ekstra lag med fett. Er også polstra fra før, me ikke feit.

Men vil ha hard mage, ikke den som krøller seg når jeg setter meg. hehe

Skrevet

Man må vel bare være tålmodig og vente, for det er som dere sier, individuelt. Men gleder meg til å vise den stolt frem da den kommer! Ser på min-mave.dk, og der syns jeg mange har uforskammet store mager til å kun være i uke 16.. Men man legger vel ikke ut bilde derom man ikke har mage å vise fram. En veldig kul side, til de som ikke har sjekket den ut;-)

Skrevet

vet. de ser jo høygravide ut før de er halveis jo hehe..

tipper noen blåser ut magen litt da

Skrevet

Ja, begynner å bli utolmodig nå. Er 18+5 idag og ingen mage what so ever.. kjenner livmora når jeg ligger, og merker en bitteliten kul på magen da, men når jeg står ser jeg vanlig ut. Vet at vi sikkert blir lei av magene våre før vi føder likevel, men savner at det vises for andre. Ventet til jeg var 16 uker på vei med å fortelle det til familien, slik at det ikke tok lang tid før magen kom etterpå.. men neiii da... men kommer når den kommer. Ultralyd imorgen!!!! Spent!

Skrevet

Er 18+5 idag, og har nesten ikke mage. En liten hard bul når jeg ligger nede er alt jeg kan se. Savnet den en stund, men nå er jeg bare glad så lenge jeg kan bruke det meste av mitt gamle tøy. Jeg fortalte det til venner og familie uke 12, så det har blitt lenge for "mormor" og de andre å vente på å kjenne på den deilige magen. Hun kjenner litt for det om. Lykke til på UL i morgen, Elinski! Jeg skal i dag kl 1300!!!! Vi gleder oss vilt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...