Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Da junior var baby og tålte ull, kjøpte jeg alt ullundertøy på nøstebarn.
Blåmandag¤ Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Nøstebarn til hun som tåler ubehandlet ull. Ellers Bogerud (Janus og Safa), Sparkjøp (Janus og Tom og Trine), Baby Shop ( MP og Joha) og Name it. Har også noe fra Bokklubbens Barn, Benetton og Helly Hansen. Litt usikker på om HH er superundertøy eller ulltøy, forresten. Har masse hjemmestrikket også.
FrøkenSprøken Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Vi bruker i hovedsak Janus og Devold, men kan også supplere med litt ulltøy fra Cubus. Vi bruker ull innerst nesten hele året, så vi har en hel haug, og da er det greit å ikke bare kjøpe det dyreste. Jeg synes Janus er aller best, Cubus sin er grei som undertrøyer, men Devold sin er så tykk at det duger som eneste ull på vinteren under et tykkt lag med ull/fleece og parkdressen. Devold sin kjøper vi på sportsbutikken, Cubus sin på Cubus (selvfølgelig) og Janus sin på Name It-butikker. Ull er gull!
Gjest Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Bruker stort sett janus for vi har vært så fornøyde med de men nå har jeg fått øynene litt opp for devold sitt nye ulltøy også, stillongs.
*stjerna* Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Petit Bateau! De er kjempe fine, og de har bomull innerst mot kroppen, det er best for huden! Bomullen er vevd inn i ulla, så det er ett lag og ikke to som du får på bla cubus. prisen er som annet ulltøy, bare mye penere og bedre!
mamma til to=) Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Hvor kjøper du petit bateau? Det har jeg ikke sett før.. Jeg bruker janus og joha sitt, og i år har jeg også kjøpt name itt ull undertøy. Kjempe godt virker det..
*stjerna* Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 www.barnaibakgaarden.no, må ringe å bestlille, men da får du veldig god hjelp med str osv (franske str er jo litt vanskelige...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå