Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer til dere uke 37ere som er gravide! Virkelig flotte nyheter!

JAja, etter nedslående testresultater og en iriterende mens er jeg klar for en ny måned med struttende libido og en overmotivert mann ;) NEsten så jeg tror han var litt lettet over at ting ikke funket denne måneden slik at han får reprise på soveromsstatistikken for den siste måneden... Må ha litt humor oss i mellom på dette, for ventetidn kan jo bli lang, slik jeg vet den har vært for flere her inne. nÅ er jo jeg bare inne i 2. pp, men jeg kjenner at tvert vi bestemte oss for å gå for nr 2, så ble jeg utålmodig...

Det jeg skal bruke denne mnd på er å få kroppen min i stand igjen etter tidenes merkeligste mnd i matveien noen sinne. Har halsbrann etter elendig mat og litervis med brus. Det føles ikke godt og hjelper heller ikke på å lage et godt rede for en liten spire. Så nok er nok, jeg hiver det som er igjen av salt mat og søt mat og boller og rosiner, og håper det blir lettere å leve sunt og godt :)

Hvordan går det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører også med til "utolmodighetsklubben". Er nå inne i 5pp og kan godt tenke meg et blått kryss i slutten av uke 41 ja!

Er litt skeptisk til at det klaffer denne måneden, siden typen drar bort noen dager i begynnelsen av "den fruktbare perioden min". Om syklusen blir like lang som sist (35 dager) burde det gå helt fint med timingen. Er den derimot sånn den har vært de 4 forutgående månedene (32 dager) er det mer usikkert. Litt kjipt ja. Men håper på det beste:)

Ellers lurer jeg på om jeg istedet for å sitte å surfe på nett om kveldene å bli enda mer bebysyk, heller skal sy en sovepose til snuppa på 2år. Har funne frem symaskina i kveld og har så langt iallefall store planer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...