081013 Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 noen som vet om det går ann å få fatt i nye dekk til quinny freestyle 3xl? gummien er så slitt, men har ikke "lyst" til å måtte kjøpe nye dekk og felger,. finne det ulike dekk, feks noen med mer spor til vinteren osv...
Zitro Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 >Stikk innom en sykkelforretning og hør om dem kan hjelpe... Dem har jo dekk i mange forskjellige størrelser ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå