Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Han hadde lekt med vannet i oppvaskkummen, greit nok det. Men, måtte skifte på tørre klær siden han ble litt våt oppover armene. Tok han med inn på badet, skiftet bleie og tok av body og lign. Men, skulle ta på denne bodyen igjen- og han ble helt krakilsk. Fektet med armene, slo og sparket og hoppet ++ Typisk med Daniel er at alltid ler ;o) Så jeg begynte å le litt jeg også, slik som han holdt på. Han ga meg en klem også sa jeg: Nå skal vi ta på bodyen og gå ut! =) Prøvde å ta på bodyen igjen, men han ble like gal. Lo såklart - men jeg ble irritert. Nok er nok. Han ga seg jo aldri så jeg la han ned på gulvet og gikk ut av rommet ett par sekunder. Gikk inn og prøvde på nytt. Han var like gal - så gjorde det samme igjen. Gikk ut, men satte meg på datamaskinen i 2-3min. Når jeg kom inn hadde han sovnet! ;o) Hadde tatt et teppe rundt seg, lagt noen håndklær på gulvet slik at han fikk en pute. Så nå sover gullungen på badegulvet ;o) Man kan bli gal av de små når de ikke hører - det går en viss grense for hva som er morsomt også. Men de er jo bare så herlige og da *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå