to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 ser de fleste kjenner den eller får noe slim osv. men jeg har aldri kjent noe og ikke lagt merke til dette slimet. er jeg unormal??
It's all about me Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Alt jeg vet er at jeg har to barn og aldri kjent eller sett no til eggløsningen i det hele tatt.
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 før første graviditet kjente jeg ingenting,hadde aldri mens smerter heller..el smerter visste jeg ikke at fantes engang:) el slim var heller ikke noe jeg var kjent med! men ble gravid på 1pp alikavel! nå er jeg gravid igjen 1,5 år etter fødselen. Nå derimot har jeg som følge av svangerskapt tror jeg da, fått litt mens smerter,el smerter og el slim noenganger med blod i som skal tilsi at man er ekstra fruktbar! mnd før jeg ble gravid hadde jeg det, den mnd jeg ble gravid hadde jeg så lite el slim at jeg ikke visste om det var det egentlig..så nei har nok ingenting å si.. om du ikke vet om du har el så kan det lett testes med el test,men ville ikke bekymret meg pga det du skriver:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 bare begynte og lure på om jeg var unormal he he:) test gidder jeg ikke kjøpe:) har sex regelmessig uansett så det skjer om det er meningen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå