♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 hehe )) er inne imin 1pp. hva gjør dere???!!?? sex hver dag, pute under rompa, ligger en halv time +++
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 vi tenkte å ha sex annenhver dag. første var på fredag. hadde puta under ja he he:) sovna sånn jeg og våknet klokka tre om natta:)
Dizzie_mortil3 Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Bakfra hvis du har bakovervendt livmor, bli liggende på kne en stund.
Svale <3 Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ble gravid den 3.pp. De to første var jeg veldig opptatt av å gjøre det "etter boka", mens den siste pp prøvde jeg å ikke tenke så mye på det. Tror vi hadde sex rundt de dagene jeg hadde e.l. Funka bra
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Hm...ja det er ikke lett å ikke la det gå etter "boka" når man er innom denne siden hver dag...hehe...jeg kjenner jeg prøver å ikke tenke så mye på det og bare prøve å la det skje når det skjer, men jaggu....hehe Jeg har hørt at misjonærstillingen og bakfra er det beste, ligg m pute og kravle deg oppover veggen med beina etter hekking Jeg og sambo er også på 1p.p, og jeg tror jeg hadde EL på mandag 8/9, vi hadde samleie søndag, mandag og onsdag, burde vi fortsette? Jeg har hatt konstant murring i magen siden tirsdag...noen fler som har hatt det samme så mange dager etter EL?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2008 tok 3pp sist gang her også. siste mnd når jeg ble gravid, tror jeg at vi ikke gjor noe spesielt. så denne gangen når vi prøver igjen, lar vi det bare gå sin gang. sex hverdag rundt El, som er rundt disse dager.!! så blir ingen triks med pute under rompa +++ Bare morro å høre hva dere gjør og triksene deres ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå