Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? Hva sa de på føden?

Håper inderlig alt er bra med deg og mirakelet!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du... hjemme igjen, var ca 2,4 cm og siste måling var 2,6 men det var ok sa legen.. jeg skulle bare fortsette og ligge i ro og det har jeg jo blitt flink til hehe etter 20 dager i vater.. så er det bare å se uke for uke fremover og nye målinger.

Takk for at du bryr seg Frøya.. kjempe mennesker er du!!!

Blir så trist og lei meg når jeg endelig skulle lykkes etter så mange år, så skal jeg først spy i 4 mnd og nå være sengeliggende resten av tiden, jeg som ville ut og vise magen endelig.. men jeg får vise stolt frem babyen når den kommer og bare holde ut!!

STOR KLEEEEEM FRA MEG.

Skrevet

ÅÅå, så godt å høre at det går bra! :)

Hva med smertene da? Har du enda vondt?

Skjønner at det må være kjipt å ikke få gå rundt å strutte med magen...men som du selv sier, du får holde ut pg glede deg til du kan vise fram babyen :) :)

Når har du termin? Regner de med du greier å gå helt frem?

Å må du ligge og ta det med ro hele resten av tiden?

Skrevet

Åh så godt og høre at alt er bra!!! Mirakelet ditt har bare og holde seg der inne og vokse seg stor og sterk!!

Du er kjempetøff, du Tullemor!! Det er ikke bare bare og spy i 4 mnd for så og bli sengeliggende resten av svangerskapet...Skjønner så inderlig godt at du nå vil ut og vise frem magen, men dette klarer du!!

Når den lille er kommet til verden kan du stolt vise h*n frem til alle som vil se:))

Du er kommet over halvveis nå!! Ikke lenge igjen til du når den magiske grensen på 24 uker!! Det må være litt godt og tenke på:)

Tenker masse masse på deg. Måtte bare innom 2.tri i dag og se etter deg, og hadde vel ikke ventet og finne et så bekymret innlegg...Jeg bekymret meg med deg, og måtte bare svare....

Stooooor klem til den tøffe tøffe Tullemora:O)

Skrevet

Hei HappyFreak...

Har litt smerter ennå, men går greit når jeg ligger. og det er jo det jeg skal. Men skulle si ifra hvis det ble værre. Jeg har termin 23 januar så jeg har leeenge igjen.. Regner med å føde før men får håpe jeg iallefall klarer å holde igjen til nærmere jul. Jeg er 100% sykemld og sengeliggende resten av svangerskapet men er heldig som får være hjemme og ikke på sykehuset resten av tiden, men den dagen kan komme så får være glad for hver dag jeg er hjemme.. :o)

Skrevet

Tusen takk jenter.. jeg får bare holde ut. Som jeg sier så er jeg så glad jeg får være hjemme inntil videre.. får bare ligge her og slappe av og være glad for hver uke som går :o)) kleeeem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...