Gå til innhold

Samler deres barn på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 2.5 år samler på penger:)

Hun har sikkert 200kr etterhvert oppi div ting..Har tenkt å skaffe en sparebøsse til henne,men da tror jeg hun blir sinna når hun ikke kan få leke med pengene når hun vil.For det er de hun bruker absolutt mest tid på:)Hun lager kaker,stabler og bytter de fra en ting til en annen...:)Hver gang hun hun ser lommeboken min må hun få mer penger,og om jeg ikke har mynter får jeg beskjed om å gå i butikken og kjøpe nye i morgen;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, en liten onkel/tante skrue!! Dere får bruke badekaret som sparegris, så kan hun bade i dem også :oD

Her er det også mye gøy med penger, og de skal både på sparegrisen og lekes med. Stor stas i går da hun fikk med seg lommebok og penger så hun kunne handle selv!! Her har også feriepenger fått ny betydning; utenlandsk valuta ;o)

Skrevet

hehe ja mini på 2 år synes også det er kjekt med penger. Men han synes det er artig å putte de på bøssene sine.

Han.. eller jeg blir det vel.. Samler på bilene fra Cars, har blitt helt hekta =)

Skrevet

Her samler 2 åringen på stein................ :o(

Han plukker med seg stein og enten må jeg bære eller så må vi legge de i vogna. Jeg prøver å kvitte meg med de når han ikke ser..... det har ofte hendt at vi må snu for å plukke de opp igjen....

Håper det bare er en fase....

Skrevet

Hehe,huff ja da er det bedre med penger:)Har sagt til henne at hun bare må fortsette,for da kan hun kjøpe hus til moren om noen år;o)

Skrevet

Hadde helt klart sett at han hadde samlet på penger ja.

Foreløbig er det bare jeg som sørger for at han samler på penger ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...