Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg hadde store pupper allerede før jeg ble gravid. Er kun i uke 7, men merker at de allerede er blitt tyngre og ganske ømme. Har lest et sted at det anbefales å kjøpe en solid svangerskaps-bh som også bør brukes om natten hvis man har store/tunge pupper. Dette skal lindre ømheten og motvirke hengepupper og strekkmerker. Noen som har erfaringer?
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 du bør smøre huden med krem,bodybutter med cocoa fra bodyshop er fin,,strekk i huden når du smører..det hjelper masse!! vet at puppene vokser noe helt hinsides de første mnd på noen..gjorde d på meg selvom jeg ikke har store fra før. strekkmerker kan du å unngå ved bruk av bh så huden ikke tøyes og henger unødvendig! princess har bra bh'er..de er dyre men absolutt verdt det enn de til 129kr..
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Takk for tips Har allerede begynt å smøre med bodybutter, kan ihvertfall ikke skade! Vet du hvem som fører disse Princess bh'ene?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Andre som har erfaringer/anbefalinger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå