vilsågjernefådettil Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg lurte på om du ser noen flere barn på meg og min mann? Var sp¨ådd en graviditet i februar som var men ingenting skjedde. Ser du noe om jobb fremover? har vært hjemme i noen år men har begynt å søke på jobber nå. Håper du kan svare. født 090272
LINEDRI Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hejsan, jag ser ett nytt jobb för dig, men det kommer att ta lite tid. Jag ser även en graviditet på dig, men när osv. vet jag inte, jag är inte så duktig på att spå om graviditet.
vilsågjernefådettil Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Ojoj, dette var spennende. Ser du noe om hva slags jobb jeg vil få i fremtiden? Veldig spent på om jeg faktisk vil få en jobb som forsvarer utdannelsen min, eller om jeg kommer til å være vikar resten av livet:) Får du opp noe om hvor mange barn vi vil få totalt? alltid like spennende. Hadde en som spådde meg 5-6 barn. ellers har jeg en tvillingjente som også kan se.Hun er fortsatt veldig liten men hun overrasker oss stadig med utsagn (vet hvem som er gravid før det blir sagt o.l) ser du noe om henne? Hun er født 04102002 kl 02.30 midt på natten. blir utrolig glad hvis du vil svare meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå