~sjiraff~ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Lite og lite.. det kommer jo ann på jobben det. Sitter du tanketom på et kontor og knotter på data helt ansvarsløst så er det jo bra. Men er det en jobb med mye ansvar og dill så er det dårlig..
iznogood Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 kommer jo ann på jobben, egentlig :-) men jeg synes det var helt grei lønn, jeg.
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg jobber i barnehage som fagarbeider og har 263100 i året. Så jeg syntes det er bra betalt. Men det spørs hva slaks jobb du skal gjøre og hvor mye ansvar du har.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Det kommer jo an på hva type arbeid, alder og utdanning.. Det kan være veldig bra betalt for enkelte yrker og langt ifra bra for andre...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Det kommer helt an på hva du jobber med, om du har en utdanning, om du jobber i det offentlige eller i det private, samt hvor lenge du har jobbet med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå