Gå til innhold

Hvordan lage invitasjon selv? tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

aner ikke hvordan man gjør det, er det penest med bilde av brudeparet eller ikke? tekst, ark, monogran..guri hva er normalt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig (og ganske nødvendig) er tekst ;)

Utover det kan man stortsett gjøre som man vil...!

Her er noen tips fra meg:

1) Kjøpe fine ark som du printer ut innbydelsestekst på, og på utsiden kan du printe "Invitasjon", kanskje et bilde av dere (enten et klart og tydelig, eller et svart hvitt som er utydelig som en bakgrunn), monogram, bilde av kirke, ringer osv osv. Det du måtte ønske.

2) Kjøpe kort med konvolutt som du enten skriver for hånd i, eller printer på.

3) Lag en liten filmsnutt der dere enten filmer dere selv og ønsker velkommen til bryllupsfeiring, og på slutten lager dere et lite bilde med tekst over viktig informasjon, eller som en pp-fremvisning med tekst og bilder. "Krydre" med fin musikk, bilder av dere selv osv, brenn ut (man kan få ganske billige cd/dvd-plater), legg det hele i et cover med bilde av dere selv og teksten Invitasjon på.

Når du pynter på kort kan du bruke farger og ting fra temaet ditt (hvis du har et bestemt tema...). Lim på blomster, pyntebånd, kjøp fine stempel, hjerter, roser, osv osv osv...

Blir litt vanskelig å komme med veldig konkrete tips når jeg ikke vet tema. Det er vanlig å lage bordkort, sanghefter, meny osv i samme sjanger.

Skrevet

Ta en titt på nettsidene til feks panduro, google litt, så skal du se at du får massevis av inspirasjon...! :)

Skrevet

jeg har kjøpt sorte halvstore litt kjukke ark og brettet disse i to.

kjøpt sånne klistregreier på nille og limt på. skal printe ut på dataen det som skal stå inni på litt fine ark og klippe det fint til, å lime det inn bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...