tigergutt<3 Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 noen av elevene mine prøver stadig å logge meg inn som venn. Jeg aviser dem og ønsker ikke kontakt med kunder gjennom arbeidet mitt. Men så er det en som ikke vil gi seg, tar liksom ikke et hint. Nå har han sendt forespørsel om å bli venn 6 ganger, og alle gangene rett etter at jeg aviser.... Hva gjøre jeg? Kan jo bare la den ligge, men er så irriterende.
Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Elever eller kunder? Dersom det er elever så kan du rett og slett ta en prat med de det gjelder, og si at lærere ikke skal ha elever som venner på lista si på faceboook, msn og lignende.. dersom det ikke hjelper, får du bare la forespørselen stå ubesvart.
Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Hvis du blokkerer dem vil de ikke kunne få opp siden din. Å dermed heller ikke legge deg til som venn, sende melding, poke.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ja hva mener du med elever og kunder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå