Gå til innhold

Utgifter til mat og klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye bruker dere som er alene med 1barn på klær og mat imnd?

Jeg prøver å sette opp budsjett for første gang i mitt liv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær til meg: Max 300 pr måned (dvs at jeg så sjeldent kjøper meg klær at det ikke blir noe å sette opp. Det siste året har jeg brukt 1000kr på klær)

Klær til henne: Max 500

Mat: 3-4000 tror jeg. Har det heldigvis sånn at moren min og jeg ofte spleiser på mat, så hvis jeg er blakk betaler hun middag og hvis hun er blakk betaler jeg middag.

Håper det iallefall var litt hjelp, men Sifo har jo gode tall på slikt.

Skrevet

oi, nå ble jeg så flau at jeg må signere anonymt. Jeg bruker ca 3000 på klær til meg og 1500-2000 til datteren min.

2000 på mat og ca 2000 til interiør. 70000 i andre faste utgifter(tlf, busskort, husleie, strøm osv)

Skrevet

Anonym 21.34 hvordan i huleste overlever du, 3000 kr på klær??...2000 kr på mat hørtes veldig lite ut. Hva spiser dere?? Ikke negativt ment her, men veldig nysgjerrig.

Skrevet

Jeg bruker vel rundt 6-7 tusen på mat i måneden, og 2-3 tusen på klær til meg og lille.

Alt for mye vet jeg så jeg prøver å bli litt flinkere så jeg heller kan spare litt til det jeg evt skulle trenge/ønske meg.

Skrevet

tipper det går med 3-4 tusen på mat og husholdning ellers pr mnd.

Ca 500-1000 på Lukas til klær/utstyr/leker,

Mitt klesbudsjett er så lite og sjeldent at det ikke blir så mye å sette opp.Kjøper om jeg måå ha noe, og handler på tilbud eller litt billigere steder med mindre det er noe spesielt jeg trenger.

Skrevet

jeg er anonym med det enorme klesforbruket:

Bruker vel kanskje 3000 på mat da, jeg er bare en voksen, og en baby på 8mnd.

Skrevet

Ok, jeg var anonym som spurte. Da skjønner jeg det mye bedere.

Skrevet
:) Innunder mitt klesforbruk er også kosmetikk ol da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...