Gå til innhold

Følte meg litt truffet av ull-tråden her nede... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt kan ikke bruke ull mot huden, men han har ull utpå.

Jeg og ser egenskapene ved ull og bruker det selv.

Men når han ikke tåler det så er det ikke noe å gjøre.

Hva skal vi bruke istedefor bomull egentlig?(finnes det alternativ?) Hva er superundertøy?

Hilsen meg som gjerne vil være god mor altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill å ikke si at du gjerne vil være en god mor som bruker ull! Du er en god mor om du bruker ull eller bomull. Det har ingenting å si for dine egenskaper som mor.

Skrevet

Du er da en god mor selv om du ikke bruker ull. Har nok ingen tips, og jeg har selv ei jente som skriker som en stukken gris, når hun har på seg ullundertøy :P

Skrevet

Du kan bruke sånn microfiber, i staden for ull:) Det er eit godt alternativ. Eg har kjøpt nokre stillongsar på sportsbutikk, berre for å prøve, og for å ha som alternativ. Fordi eine ungen her, kan i periodar bli rødflammete på innsida av låra, med kun ull.

Og det er ikkje alle som kan bruke ull, sånn er det berre:)

Skrevet

Jeg satte det litt på spissen med det å være god mor ;)

Men jeg vil gjerne det beste for barnet mitt og hvis bomull er så gale, hva kan jeg bruke som alternativ til ull og bomull?

Skrevet

Jeg følte meg ikke truffet, men ble provosert. Selv tenker jeg med skrekk og gru på de stakkars barna som reagerer på ull, men som har foreldre som erså trangsynte at de likevel tar det på barna sine. Sliter med å tilgi min egen mor med dette ullplageriet jeg opplevde når jeg var yngre. Det var i beste mening, men selv om jeg prøver å forklare henne hvordan det oppleves å ull mot huden, står hun hardnakket på at det fungerer bare det er kaldt nok ute. Hun om det, men mine barn skal få slippe i alle fall.

Skrevet

Sjekk ut lilleba.no soya/bambus blandingen har samme egenskaper som ull = )

Skrevet

Da har jeg handlet body og sparkebukse til gutten vi venter og en pysjamas til jenta på lilleba.no. Så nå står du Den lille prinsesse ansvarlig for at dette er gode klær altså, hehe. Var ikke akkurat noe billigklær. Håper bare det ikke har helt de samme egenskapene som ull, at de klør.

Skrevet

Hehe!

De klør ikke nei! Lilleba er noe av det mykeste tøyet jeg noen gang har kjent på. Helt utrolig deilig ! Vanlig bomull er stivt i forhold = )

Skrevet

Men vær obs på at det bare er soya/bambus blandingen som har samme egenskaper som ull = )

Skrevet

Ok, men det ser faktisk ut som om ingen av klærne de selger har den blandingen, kun soye/bomull eller bambus/bomull. Kom ikke på å se etter jeg en gang.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva den tråden gikk ut på - men jeg har aldri brukt ull på Daniel.

Eller - kanskje jeg har en eller to ullbodyer..

Er ikke sikker engang.

Men, han er varm, god, er ikke kald verken inne eller ute.

Om jeg ikke bruker ull på han er jeg en like god mor for det - og jeg skammer meg heller ikke over å ikke bruke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...