*Smiley* Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Og hvordan funket det for deg? Lurer på å melde meg inn.Men vil gjerne høre erfaringer.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 I starten gav det litt ekstra motivasjon, men nå etter fire uker er jeg aldri innom siden lenger. Det beste med siden er dagbokfunksjonen, hvor du kan finner lister over alle typer matvarer og merker og leverandører, og kan legge til det du har spist hele dagen, og se hvor mange kcal det er, og hvrdan maten er sammensatt (karbohydrater, fett, protein). Det er med på å vise hva en egentlig spiser, og viser hvor det er lett å kutte kcal. Glad jeg bare betalte for 3mnd
~sjiraff~ Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jepp, gikk ned 15 kg med vektklubb.no. Så ble jeg gravid og spiste på meg 10 kg for ikke å spy, og de 10 kg sitter nå som støpt.. Og motivasjon? Nei, det er et dårlig med. Så det funker bra om du er motivert. Greit for å holde orden på kalorier og trening )
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jepp, gått ned 7 kg, og driver på fortsatt, jeg er veldig fornøyd. Men du må jo gjøre arbeidet selv, de hjelper deg jo bare med råd og oppskrifter
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Jeg er med i Vektklubben. Har gått ned 6 kilo så langt, og har ennå noen kilo igjen. For meg var det helt greit å skrive dagbok over hva jeg spiser, da jeg er inne på nettet hver dag likevel. Veldig god bevisstgjøring på hva man putter i munnen :-) Veldig deilig å oppleve at noe funker og at du virkelig går ned i vekt. I og med at det er veiedag hver mandag, hjelper det til å holde litt kustus på seg selv.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Er veldig fornøyd, har gått ned fem kilo på fire uker og har blitt mye mer bevisst på hva jeg har i kjøleskapet. Fikk en del aha-opplevelser, mye av yndlingsmaten min inneholdt langt mer kalorier enn jeg trodde....! Så med et par små grep har hverdagen blitt mye sunnere uten at jeg føler at jeg har ofret noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå