Gå til innhold

Lille Sprelle i magen min :o)

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så koselig!! Var 16+1 eller noe da jeg kjente det første gang i dette svangerskapet, og det er daglig aktivitet. Hvor kjenner dere bevegelsene mest for tiden (dere som er ca like langt som meg/har kjent bevegelser i et par uker)? Kom på å spørre siden jeg nå kjenner på 2 steder samtidig, for første gang. Ca midt mellom navlen og skambeinet, litt til høyre eller venstre, men altså i dag både på hørye og venstre side samtidig. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi to er akkurat like langt!! 17+4 :) je ghar kjent liv i tre uker nå, men den siste uka har det blitt mer regelmessig.. jeg kjenner sparkene veldig tydelig midt imellom skambeinet og navlen, som du skrev og, sånn omtrent midt på keisersnittarret hehe :) mest på venstre side egentlig.

jeg er veldig slank, og når magen OG blæra er tomme på morgenen, så kan jeg kjenne "avtrykket" til babyen :P og når jeg holder hånda over den, så kan jeg kjenne den snur på seg! og dytter jeg litt da, så sparker den :) jeg kjenner ike sparkene utapå magen, men bare at det beveger seg når h*n vrir litt på seg :) Er så spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...