Gå til innhold

Chellbell....

Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre deg om når du skal ha keiser snitt?? Har du fått dato??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare såååå lyst å si når det er, men det er flere bekjente som er her inne og sambo og jeg har bestemt oss for å holde det hemmelig :o)

Vi gleder oss veldig til å sende den sms'en til alle sammen der det står at lille bebisen vår er født ;)

Jeg kan si jeg har 20-noe dager igjen. :o)

Jeg fikk dato veldig tidlig og kunne velge mellom et par dager. Det var veldig greit.

Skal du også ha keisersnitt?

Skrevet

Men, jeg kommer nok til å slenge inn en liten melding her inne dagen jeg reiser på sykehuset ;)

Skrevet

Jeg skal ha k.s ja. På samme sykehus som deg. Har termin en dag etter deg. Så det akkurat for noen dager siden i en tråd. Men jeg får ikke vite eksakt dato før jeg har passert uke 36.

Så var bare derfor jeg lurte litt:) Tenkte det var litt sammentreff..Jeg vil også prøve å holde selve datoen hemmelig. Men er ikke sikkert jeg greier det, når jeg endelig får den..

Skrevet

Nei, skal du det?? Så kult! :o)

Da ser jeg deg helt sikkert på sykehuset da jo! Har fått beskjed om at man pleier å være der i 5 dager etter ks.

Hvorfor får du ikke vite ks dato før du har passert uke 36?

Jeg kan sende deg en PM med ks-datoen min ;)

Skrevet

Da skal eg prøve å svare deg på pm. Fikk nemlig ikke til å sende til deg. Men får kanskje til å svare?? hehe er ikke noe særlig teknisk av meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...