Gå til innhold

Quinny....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du quinny vogn? er den bra? vurderer den til min første....ser bagen er liten, men babyen min kommer i mars og når det blir vinter igjen etter det bruker vi sikkert allerede sportsvogndelen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt den selv, men broren min hadde den.. Og jeg brukte den innimellom da.. Bagen er liten.. de fikk en stor unge.. så de kunne jo ikek bruke den lenge.. de fikk februarbaby(5,5kg 56 cm.. så STOOR)... Ellers syns jeg at vogna var jævli å trille.. men det er meg da;) Men harhørt om mange som er fornøyd med den også da;)

Skrevet

Personlig er jeg ikke glad i quinny. Jobber i bhg og de som har quinnyvogn sover med bena utenfor pga at vogna er for kort når de er 1,5år, men det finns sikkert flere typer:-)

Skrevet

Ikke kjøp Quinny!!!!

Har den selv, og er utrolig misfornøyd!

Liten bag. Grusomt tung å trille. Tendens til å velte når barnet blir større. Vil kjøpe ny sportsvogn så fort jeg får penger.

Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe vogn med 4 hjul. Myyyye bedre å trille, og er mye stødigere!

Skrevet

Jeg har quinny til minsten. Har kjøpt bag til den som jeg skal bruke til den lille som kommer. Er riktig som hun som jobber i barnehhagen sier at bena stikker ut. Ellers er jeg storfornøyd. Veldig enkel og god å trille. Er en lettvekter som er lett å løfte ut og inn av bil. Tar like stor plass som mange av de store vognene, men det gjør de fleste uansett. Lillegutten min ligger lunt og godt inni vogna når han sover eller triller tur. Ville ikke kjøpt den om jeg skulle ta buss, tog eller trikk om dagene med den. Da er det kjekkest med fire hjul. Minsten syns den er kjempegod og elsker vogna si. Vil heller ha den en simo kombivogna vi hadde i begynnelsen han. :)

Skrevet

hadde 3xl comfort sist..og var ok fornøyd med den utenom varefeil på den...denne gangen valgte vi speedi med speedi bag, ogikke dreami...siden speedi er litt større

Skrevet

Har ikke quinny vogn selv, men jobber også i barnehage og vil rett og slett ikke anbefale den! Den velter fryktelig lett, både til siden og bakover, vi bruker å sette den med styre mot veggen når det blåser skikkelig - bare for tryggheten! I tillegg så blir den fort liten, både baggen og sportsdelen! De har også kommet dårlig ut på tester av sikkerhet... Men det er min mening da, er sikkert mange som er fornøyde også! Lykke til med vognvalget :)

Skrevet

Vi har Speedy og har vært fornøyd med den. Synes den er lett å trille, og vi går en del turer i skogen og da er det kjekt med 3 hjul. Vi har en "liten" unge, så vi har ikke hatt problemer med liten plass før nå. Hun er 2 1/2 år nå, og bena stikker utenfor. Men vi får en baby om ikke mange dagene som arver vognen, så vi får brukt vognen i mange år. Og den ser like pen ut selv om den er 2 år gammel. Eneste som har vært litt frustrerende er at ryggen ikke kan settes helt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...